Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De beledig-elkaar-zonder-angst-voor-strafpunten-draad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153803)

Sus Iratus 8 april 2011 21:05

De beledig-elkaar-zonder-angst-voor-strafpunten-draad

Ik verveel me en daarom heb ik een eenvoudig spelletje bedacht.

De bedoeling van het spelletje is dat de deelnemers -en dat is automatisch eenieder die in deze draad post, incluis moderatie- elkaar zo creatief mogelijk beledigen. Derhalve leveren platvloerse beledigingen van het pis/kak/vleeswaren/vieze ziekten-soort géén bonuspunten op, maar als u echt niets beters weet, is het geoorloofd.

Voorwaarden tot deelname:

- Deelnemers aan het spel beloven plechtig zich aan de zeer weinige regels te houden
- Deelnemers nemen automatisch deel op het ogenblik dat zij in de draad gepost hebben
- Deelnemers mogen zich onder geen beding bij de moderatie gaan beklagen als blijkt dat ze zich écht beledigd voelen

Veel plezier & denk eraan: winnen is belangrijker dan deelnemen!

.

bgf324 8 april 2011 21:59

Waar zijn die zionistische honden hier?

Sus Iratus 8 april 2011 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5402695)
Waar zijn die zionistische honden hier?

Ranzige reetrochelende Ghaddififetisjist wiens Duytsche herder met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Blondi heet en die bovendien betrokken wordt bij zulke perverse spelletjes dat ze er zelfs in Sodom & Gomorra het schaamrood van op de kaken zouden krijgen.

bgf324 8 april 2011 22:10

Dit topic is niet leuk :(

Txiki 8 april 2011 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5402719)

Pinnemuts! :x

Trixie 8 april 2011 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5402725)

You fu..... Irish treubelmeeker! :x

Trixie 8 april 2011 22:21

Citaat:

Bgf'ke: ge zijt een bleitkous!:lol:

Sus Iratus 8 april 2011 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5402725)

Guinessgorgelende linxschige ETA-terrorist van het elfde knoopsgat: Zure ama emagaldua da!

Trixie 8 april 2011 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5402625)
Ik verveel me en daarom heb ik een eenvoudig spelletje bedacht.

De bedoeling van het spelletje is dat de deelnemers -en dat is automatisch eenieder die in deze draad post, incluis moderatie- elkaar zo creatief mogelijk beledigen. Derhalve leveren platvloerse beledigingen van het pis/kak/vleeswaren/vieze ziekten-soort géén bonuspunten op, maar als u echt niets beters weet, is het geoorloofd.

Voorwaarden tot deelname:

- Deelnemers aan het spel beloven plechtig zich aan de zeer weinige regels te houden
- Deelnemers nemen automatisch deel op het ogenblik dat zij in de draad gepost hebben
- Deelnemers mogen zich onder geen beding bij de moderatie gaan beklagen als blijkt dat ze zich écht beledigd voelen

Veel plezier & denk eraan: winnen is belangrijker dan deelnemen!

.

Sus; ge zijt ne !ru'(§'ç"è'hy!!! Hoe is 't mogelijk? Gij 'i"!'yri.

Sus Iratus 8 april 2011 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5402742)

Zibbedeeske.

Trixie 8 april 2011 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5402750)
Zibbedeeske.

Wat??? En gij durft dat hier zomaar zeggen? Wacht manneke, ik ga u ç'è'§'§'è'è!

Sus Iratus 8 april 2011 22:25

Citaat:

Zagende zeurderige zemelende zeveraar zonder zakenkennis.

Trixie 8 april 2011 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5402756)
Zagende zeurderige zemelende zeveraar zonder zakenkennis.

8-)8-)

Txiki 8 april 2011 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5402745)
Guinessgorgelende linxschige ETA-terrorist van het elfde knoopsgat: Zure ama emagaldua da!

:rofl: aizak, hori ez dek egungo euskara, eee :lol:
Putasemea esaten diagu...

Googleneuker!

Txiki 8 april 2011 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5402742)

ah, mama bgf is hier ook :lol:

Trixie 8 april 2011 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5402765)
ah, mama bgf is hier ook :lol:

Ja, wadist? Statedu ni aan? Boletafmaat! Hoe durft ge mijn Bgf'ke zo te beledigen? Drink nog ne whisky en zwijg!!!:evil:
Gij snoodaard ende valschaert.

Txiki 8 april 2011 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5402773)
Ja, wadist? Statedu ni aan? Boletafmaat! Hoe durft ge mijn Bgf'ke zo te beledigen? Drink nog ne whisky en zwijg!!!:evil:
Gij snoodaard ende valschaert.

:lol: heerlijk... volgens mij bent gij zo'n typische bomma die jong en modern wil zijn, maar het niet is. Ge weet wel. Zo één die wil doen alsof ze haar dochter's vriendin is. En dan "hippie" roept naar een doodbrave snul met lang haar.

Txiki 8 april 2011 22:37

Komaan ze, bende woetbies :cheer:

Trixie 8 april 2011 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5402785)
:lol: heerlijk... volgens mij bent gij zo'n typische bomma die jong en modern wil zijn, maar het niet is. Ge weet wel. Zo één die wil doen alsof ze haar dochter's vriendin is. En dan "hippie" roept naar een doodbrave snul met lang haar.

Hoe durft ge mij een bomma noemen? Gij zielig manneke! Ik ben wel een oma maar bijlange ni oud. Ik spring nog over uw hoofd, ik loop nog ne marathon, ik drink u nog onder tafel, ik zwelg nog liters whisky als't moet en ik laat u alle hoeken van 't café zien als het moet.8-) Daarenboven durf ik hier vlakaf in uw gezicht zeggen: Txiki, )'è!"§'§'è('!88!!!!! Wadenktedaarvan manneke?

Txiki 8 april 2011 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5402810)
Hoe durft ge mij een bomma noemen? Gij zielig manneke! Ik ben wel een oma maar bijlange ni oud. Ik spring nog over uw hoofd, ik loop nog ne marathon, ik drink u nog onder tafel, ik zwelg nog liters whisky als't moet en ik laat u alle hoeken van 't café zien als het moet.8-) Daarenboven durf ik hier vlakaf in uw gezicht zeggen: Txiki, )'è!"§'§'è('!88!!!!! Wadenktedaarvan manneke?

:cheer: Trixie springt over mijn hoofd :cheer:

Ah ok, wanneer spreken we eens af? Dan kunt ge vlakaf in mijn gezicht Txiki, )'è!"§'§'è('!88!!!!! zeggen. Benieuwd hoe ge het gaat uitspreken... Met of zonder valse tanden. 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be