![]() |
Voorbijganger (ALLOCHTOON!!!!) redt 10-jarige uit zandbak in Berchem
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110403_040
Wanneer een allochtoon iets uitspookt bijvoorbeeld wanneer hij een Marokkaan is dan wordt voluit de achter en voornaam erbij vermeld en met de vermelding daarbij "Allochtoon", "Marokkaan" "Belg van Marokkaanse afkomst" Maar nu dat een Marokkaan een autochtone kindje heeft gered rept men met geen woord over de afkomst van de voorbijganger er wordt zelfs geen melding gemaakt van enige afkomst of wat dan ook Ik vind dit uiterst misdadig van sommige kranten dat zij zo'n volk criminaliseren Het is zeer gevaarlijk, en dit is een gevaarlijk spelletje, Nog ééne http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...html#reactions Het Laatste Nieuws Dit zegt genoeg Het Belgisch Racistisch Establishment moet bestreden worden. |
Ja ja waar zijn de mensen met hun groot bakkes nu zelfs geen enkele reactie
!!!!!!!!!!!????? |
Oh, dat was ergens eerder deze week dacht ik.
Saïd heeft gewoon gedaan welke weldenkende mens zou gedaan hebben. Maar er werd in het artikel dat ik gelezen heb niet vermeld dat de man in kwestie allochtoon zou geweest zijn. Maar het werd ook niet verstopt voor 1 keer. |
Citaat:
De media mag gerust de Belgen van allochtone origine wat beter portretteren. |
Citaat:
Weten wat je wilt hé ... |
Ja wat wil je met die bekrompen media die alles en iedereen over een kam scheren door gebrek aan bronnen, fatsoen en kennis? Gaan ze deze man prijzen? Ik denk het niet. En niet te verwonderen dat HLN dat er niet bij vermeld w_w'
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand van allochtone afkomst iets uitsteekt wordt er geen naam of afkomst bij vermeldt. dan zijn het gewoon jongeren of ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nogal een belachelijke duiding voor zo'n nieuwsfeit dat hier gegeven wordt.
Wie er ook nog maar "allochtoon" associeert met "onmens" maakt zichzelf schuldig aan zo'n bewering. |
Citaat:
|
Hij dacht waarschijnlijk dat er 50 euro in die kleine zijn zak zat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als dat in autochtone buurt was gebeurt was het kind al veel sneller gered. |
Citaat:
Dat is zeker en vast Binnenland, maar het is geen politiek |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be