![]() |
Rebecca Black - Friday
http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0
Luister vooral naar de diepgaande tekst! :lol: De uitdaging is: het volledig nummer beluisteren zonder lachen of innerlijke woedeaanvallen. Go! |
![]() |
*brrrrr*
|
Na een minuut krijg ik al suïcidale neigingen in haar plaats. Zij vindt dit nummer namelijk goed.
|
http://www.youtube.com/watch?v=CVvx-...el_video_title
Ze hebben dat liedje gedubt!! Ware internethype!! |
Het is uiteraard een flutnummer, maar het is amper slechter dan het merendeel van de huidige hitparade.
Dus ik begrijp al die haatgevoelens niet echt. |
Citaat:
Ik neem aan dat de haatgevoelens ook niet alleen op haar gericht zijn, maar op de "muziek"industrie die het mogelijk maakt rijk en bekend te worden met dat soort rommel. Bij mij is dat in ieder geval zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar Rebecca Black te jong is voor de doorgaans sexueel getinte teksten, krijgt ze iets over uitgaan met vrienden. Kickin’ in the front seat Sittin’ in the back seat Gotta make my mind up Which seat can I take? Tomorrow is Saturday And Sunday comes after...wards I don’t want this weekend to end |
Citaat:
Buddy Holly - Peggy Sue If you knew Peggy Sue Then you'd know why I feel blue About Peggy, 'bout Peggy Sue Oh well, I love you, gal Yes, I love you Peggy Sue Peggy Sue, Peggy Sue Pretty, pretty, pretty, pretty, Peggy Sue Oh, my Peggy, my Peggy Sue Oh, well, I love you gal And I need you, Peggy Sue |
Pure reclame voor abortus.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() :cheer: |
Citaat:
Ik wist nooit dat ik deze woorden ooit zou uitspreken maar: Justin Bieber heeft tenminste talent. Rebecca Black wordt gewoon het hoofd dol gemaakt door een tweederangs productiemaatschappij die er het laatste zullen uitpersen. Ze wordt nu al geridiculiseerd door de halve wereld, want waarom denk je dat deze video ineens zoveel verspreiding gehad heeft? Omdat het zo walgelijk slecht is natuurlijk. |
Citaat:
|
![]() |
Zolang dat ze niet begint over uitgaan met een schaakclub van nerds...
Of vrienden van de postzegelclub... Laat pubers toch eens hun eigen cultuur ontwikkelen, in plaats van alles te veroordelen. |
Citaat:
Soit, dat tieners "hun eigen cultuur" zouden ontwikkelen, is natuurlijk je reinste bullshit. Maar goed. Hoe keers enniweej. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be