Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Niemand durft te zeggen dat het feest uit is (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153866)

Txiki 11 april 2011 11:20

Niemand durft te zeggen dat het feest uit is

Lees eens iets deftigs:

Citaat:

Guido Van Oevelen in Trends:

“Intussen is het onwaarschijnlijk hoe politici de sociale zekerheid, of het faillissement ervan, regelen. De jaarlijkse groei van uitgaven in de gezondheidszorg bedraagt 4,5 procent bovenop de index. Dat is een luchtbel, want de maximale reële groei die we ooit hebben gehad, is 3 procent.”
Allemaal de schuld van de Vlaams-nationalisten, natuurlijk 8-)

Sammael 11 april 2011 12:04

De vorige generaties politici hebben het belastinggeld van onze ouders verkwist. De huidige generatie doet hetzelfde.

Het kalf is verdronken. We kunnen de vergrijzing niet betalen. De armoede die men importeert, zal de zaak er niet op verbeteren.

Eerlijk gezegd, hoe langer hoe meer zie ik de toekomst van België, van heel Europa trouwens, somber in.

kameleon 11 april 2011 12:58

Heel de wereld is naar de penarie. Het is zoals de slaven in Egypte.
Ze bouwen de monumenten voor de zelfverklaarde heiligen, maar ze gaan nooit iets van de rijkdom zien.

fox 11 april 2011 13:02

Wie houdt er nu eigenlijk vast aan de 4,5% norm? En om welke reden?

Uiteraard zou het de logica zelve zijn om de verandering in financiering simpelweg te laten afhangen van de gezondheidsindex.

Xenophon 11 april 2011 13:33

Reden om te juichen, dit komt nooit meer goed.

Belgie en haar paladijnen vechten tegen de onvermijdelijke instorting.

Txiki 11 april 2011 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5405734)
Reden om te juichen, dit komt nooit meer goed.

Belgie en haar paladijnen vechten tegen de onvermijdelijke instorting.

Hetzelfde geldt voor Frankrijk, Duitsland en de rest :cheer:

pajoske 11 april 2011 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5405514)
Lees eens iets deftigs:

Allemaal de schuld van de Vlaams-nationalisten, natuurlijk 8-)

Ik las hetgeen je mij aanraadde.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door uw artikel
De bomen groeien niet tot in de hemel, ook niet als we in Vlaanderen zelf bevoegd zijn.

Dat is het verwijt dat ik de Vlaams-nationalisten maak: Zei maken de bevolking wijs dat na een Vlaamse onafhankelijkheid de problemen verdwijnen als sneeuw door de zon. Indien zij zo eerlijk zouden zijn de zin die ik hierboven quote te verkondigen zou hun stemmenaantal zienderogen afnemen.
Verder kan je de Vlaams-nationalisten nog verwijten dat ze de aandacht van onze echte problemen afleiden met dorpspolitiek uit BHV.

Txiki 11 april 2011 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 5405861)

Dat is het verwijt dat ik de Vlaams-nationalisten maak: Zei maken de bevolking wijs dat na een Vlaamse onafhankelijkheid de problemen verdwijnen als sneeuw door de zon. Indien zij zo eerlijk zouden zijn de zin die ik hierboven quote te verkondigen zou hun stemmenaantal zienderogen afnemen.
Verder kan je de Vlaams-nationalisten nog verwijten dat ze de aandacht van onze echte problemen afleiden met dorpspolitiek uit BHV.

Het eerste verwijt ik met je mee aan veel Vlaams-nationalisten. Het tweede verwijt ik ALLE partijen.

Xenophon 11 april 2011 15:20

Citaat:

Toon eens even waar ze dat doen?

fox 11 april 2011 15:34

Citaat:

Integendeel, ze zeggen net dat we zwaar moeten besparen. Het zijn de sossen aan deze en andere kant van de taalgrens die zeggen dat het geld niet opkan. U moet in het vervolg misschien toch maar wat beter opletten als ze iets zeggen.

Xenophon 11 april 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5405902)
Integendeel, ze zeggen net dat we zwaar moeten besparen. Het zijn de sossen aan deze en andere kant van de taalgrens die zeggen dat het geld niet opkan. U moet in het vervolg misschien toch maar wat beter opletten als ze iets zeggen.

Ik heb bij hem altijd de indruk dat hij staat te liegen tegen beter weten in.

Txiki 11 april 2011 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5405905)
Ik heb bij hem altijd de indruk dat hij staat te liegen tegen beter weten in.

Liegen doen ze één voor één.

Pelgrim 11 april 2011 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5405860)
Hetzelfde geldt voor Frankrijk, Duitsland en de rest :cheer:

en voor Vlaanderen, Wallonië, Brussel, ...

Txiki 11 april 2011 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5405930)
en voor Vlaanderen, Wallonië, Brussel, ...

:cheer: het avondland :cheer:

Pelgrim 11 april 2011 15:59

gaat zachtjes onder :cheer:

kameleon 11 april 2011 16:10

Voor zij die het nog niet willen snappen.

1 maand geleden ongeveer speelde er zich een heel erge kernramp af, deze is trouwens nog altijd bezig, maar we horen er niets meer van. Binnen dit en 30 jaar zullen talloze mensen vroegtijdig sterven. Maar de regering in Japan, die panikeert allesbehalve. Neen, we zijn er zelfs al aan gewend.

guido 007 11 april 2011 16:26

Citaat:

Welke Vlaams Nationalisten beloven u dat de problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon als ....

Vooral niet die van de N-VA, zij leggen dagelijks de vinger op de wonde, zij zeggen dagelijks dat het zo niet verder kan.

Responsabilisering zal ook de Vlamingen pijn doen, voor de Vlamingen zal de bijdrage eender zijn. In het ene geval dienen de inspanningen om de boedemloze put te vullen, in het andere geval dienen ze om uit het dal te geraken.

guido 007 11 april 2011 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5405902)

Dat is waarschijnlijk te moeilijk.

guido 007 11 april 2011 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5405927)
Liegen doen ze één voor één.

Wie?

Pelgrim 11 april 2011 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5406003)
Wie?

Iedereen, van PS tot N-VA. 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be