![]() |
Bonus per geschorste werkloze doet denken aan Nazi Duitsland
http://www.vandaag.be/binnenland/647...-steigert.html
Ook voor collaborateurs was er een beloning…Gaat dit bij een partij niet naar een richting ein land, ein fuhrer…(sterk en extreem nationalisme)Wat opvalt is dat er geen straffen vermeld zijn voor het politiek ras die ons al zoveel gekost heeft (en noch altijd hopen kost ) en steeds opnieuw in de fout gaat.Daar is geen sprake van bonus voor de overtreders, hoe komt dat?Terwijl dat je samen met een zekere vrijgesproken Van Gheluwe een bus zou kunnen vullen met zulke(politieke) overtreders van alle aard.Als men dat vaststelt kan men zich toch wel de vraag stellen of CdenV de goede maten heeft gekozen.Of is er dan toch een onderlingse band met de vroegere « volksunie » die ook zo categoriek was. |
Ik ben akkoord, als ik dan ook een oprotpremie krijg. Tussen zulke varkens ben ik beschaamd te moeten leven.
|
Citaat:
Die hadden het zelden over centen. En het is zoals ik al maanden geleden hier zei: de NV-A is zijn eigen volk aan 't klxxten. Hetzelfde geldt voor die activering: de Walen moeten dus NIETS he. En als ze niet opletten dan geraken ze "Broeksel" ook nog kwijt aan onze Waalse vrienden. |
Origineel. NVA vergelijken met Nazis. Het wordt een beetje zielig eigenlijk.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Een regio die inspanningen doet om de werkloosheid te onderdrukken wordt momenteel hiervoor niet beloond. Federaal betaald de werkloosheidsvergoeding terwijl de deelstaten inspanningen moeten doen om de werkloosheid te onderdrukken. Het N-VA voorstel, (dat niet nieuw is) stelt dat de regio die inspanningen doet om de werkloosheid te onderdrukken, hier ook de vruchten van mag plukken. Hoe we de werkloosheid naar onder willen brengen is hier al meer dan eens uitvoerig besproken. |
Citaat:
|
De vergelijking met de nazi's is compleet idioot, uiteraard.
maar het voorstel van de N-VA mag direct naar de vuilbak verwezen worden. daarmee ga je echt geen jobs mee creëren hoor. |
Citaat:
met dezelfde voordelen en ik zeg wel degelijk dezelfde voordelen, dan mogen ze vandaag beginnen. Het gaat niet altijd over GELD he mannen. |
Citaat:
Sorry maar voor mij lijkt dat dus op repressie. (hun voorstel dus) |
Ik heb de indruk dat er hier veel doppers tussen zitten,als ze de hangmatcultuur raken...:roll:
mijn gedacht! |
Waarom geen premie voor het melden van een illegaal bouwsel ? Of als de buurman zijn sigaret op het straat weggooit ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Of de nummerplaat sms-en naar de politie als je voorbijgestoken wordt zo je aan de wettelijk toegelaten snelheid rijdt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat "voorstel" heeft geen schijn van kans. :evil: |
:cheer: start de heksenjacht :cheer:
|
Sommigen zullen denken... als Prins Laurent zijn dotatie mag behouden, waarom een werkwillige werkloze zijn dop niet?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be