![]() |
40000 kopieën van de Koran verbrand in naam van vrijheid van meningsuiting!
http://www.youtube.com/watch?v=qeAr01hzG30
Ik ben volledig akkoord met de drijfveer van deze man achter deze symbolische daad. |
En wat met de Bijbel die homo's wilt discrimineren en gewelddadig wilt aanpakken?
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoofdstuk 1: De waar (die is het niet) Hoofdstuk 2: Het ruilproces (Ook niet) Hoofdstuk 3: Het geld of de warencirculatie (dat ook niet) Hoofstuk 4: Verandering van geld in kapitaal (Weeral niet) Hoofstuk 5:Het arbeidsproces en het vermeerderingsproces (Nope) Hoofdstuk 6: constant kapitaal en variabel kapitaal (Noppes) Hoofdstuk 7: De meerwaardevoet (Njet) Hoofdstuk 8: De arbeidsdag (Weer al niet, net zoals de andere 14 hoofdstukken) Het gaat tot 22 hoofdstukken die niks zeggen over hetgeen waarover dit topic gaat. Vraagje: al in het Kapitaal gelezen? Of zijn wij weer zo van "Ik oordeel graag zonder kennis en als kip zonder kop, maar liefst achter de pc!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Boekverbrandingen in naam van de vrijheid van meningsuiting, wat gaan ze nog allemaal verzinnen? :lol:
|
Citaat:
En uiteindelijk discrimineer je nu ook door een onderscheid te maken tussen heteroseksuelen en homoseksuelen. |
Citaat:
Je moet eens naar Tunesië gaan, heel andere soort Islam als in Afghanistan. Mijn ma was er vorig jaar naar toe geweest en zei dat er daar vriendelijke, respectvolle en westers geklede vrouwen met hoofddoeken rond liepen. Ik hoop uit grond van mijn hart dat zo'n Islam zich uiteindelijk gaat plaatsvinden in België, want al die moslims eruit schoppen, daarvoor is het denk ik ietsje te laat. |
Citaat:
Dat is tenslotte ook hoe veel religies hun succes hebben gekend, en de Islam niet in het minst, ze zijn groot geworden door terreur. Mensen zodanig angstig maken dat ze op den duur de wetten van die religie na zouden leven. Geweldpleging is jammer genoeg een tactiek die werkt. Als het op boekverbranding aankomt heeft de Islam trouwens ook wel een geschiedenis. Het Christendom ook, maar zover ik weet is religie niet genetisch. Mijn overgrootouders waren de laatste echte Christenen in mijn familie. |
Goed nieuws!
Ik denk dat uitgeverijen hierachter zitten, ze willen meer verkopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Eerst fimpke bekijken ;) |
Citaat:
|
Leuk filmpke
|
Voor degenen die niet eens 't filmpje gezin hebben en toch willen meekwebbelen; 't gaat hier niet om 'n of meer boeken verbranden, maar 'n HD, waar 40.000 kopieën van de koran op staan.
Zo, nu mogen jullie verder kwebbelen en weten tenminste wáár 't over gaat! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze zeggen het over te zullen laten aan de wereldlijke macht ( als geordend geheel of enkelvoudige invulling ) is nogal wiedes.... een ieder die zich christen noemt wordt veronderstelt te leven naar dat geloof.... dat incluis het persoonlijk optreden ook al druist dat tegen de rest in.... dus die instelling hoeft enkel wakker te liggen van een zo groot mogelijke en zeer volgzame kudde en de inrichtende wereldse machten zullen wel volgen 8-) In principe zie ik bijzonder weinig verschil met de islam |
Citaat:
|
Vermits allah alwetend is, moet er in de koran ergens een regel staan waarin duidelijk vermeld wordt dat je geen digitale korans mag verbranden of deleten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be