Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Een draad openen om elkaar straffeloos te beledigen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153878)

eno2 11 april 2011 17:10

Een draad openen om elkaar straffeloos te beledigen

zou het niet moeten verboden zijn draden te openen om elkaar straffeloos te beledigen?
Gebeurt dat alniet meer dan voldoende in de gewone draden?

Citaat:

Citaat:

De beledig-elkaar-zonder-angst-voor-strafpunten-draad

--------------------------------------------------------------------------------

Ik verveel me en daarom heb ik een eenvoudig spelletje bedacht.

Dronkoers 11 april 2011 19:47

Boehoehoe

Txiki 11 april 2011 19:48

Moeten er nog boterkoekjes zijn :|

Sus Iratus 11 april 2011 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5406089)
zou het niet moeten verboden zijn draden te openen om elkaar straffeloos te beledigen?
Gebeurt dat alniet meer dan voldoende in de gewone draden?

Als over drie keer niks klagen en zagen bij de moderatie pudding was, dan was u Dr. Oetker.

U krijgt het zelfs voor elkaar om over een onschuldig draadje in K&K te komen zeverzaagzeikstralen.

Bovendien staan in de openingspost duidelijk de voorwaarden tot deelname vermeld:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5402625)
Voorwaarden tot deelname:

- Deelnemers aan het spel beloven plechtig zich aan de zeer weinige regels te houden
- Deelnemers nemen automatisch deel op het ogenblik dat zij in de draad gepost hebben
- Deelnemers mogen zich onder geen beding bij de moderatie gaan beklagen als blijkt dat ze zich écht beledigd voelen

Aangezien u zich reeds twee maal schuldig heeft gemaakt aan in die draad posten, bent u automatisch akkoord gegaan met de voorwaarden, o.a. met de derde voorwaarde waar gesteld wordt dat men niet bij de moderatie gaat klaagzagen.

Kortom: ga eens iets nuttigs doen man, bijvoorbeeld proxies zoeken om uw -volgens mij geheel terechte- ban op dat veganistenforum te ontlopen.

bgf324 11 april 2011 21:26

:lol: Gaan we nu al over elke draad hier een draad openen?

SDX 11 april 2011 21:27

Huilie Huilie!

eno2 11 april 2011 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5406710)
:lol: Gaan we nu al over elke draad hier een draad openen?

Het moet niet altijd over elke banneling zijn

eno2 11 april 2011 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5406547)
Als over drie keer niks klagen en zagen bij de moderatie pudding was, dan was u Dr. Oetker.

U krijgt het zelfs voor elkaar om over een onschuldig draadje in K&K te komen zeverzaagzeikstralen.

Bovendien staan in de openingspost duidelijk de voorwaarden tot deelname vermeld:

Aangezien u zich reeds twee maal schuldig heeft gemaakt aan in die draad posten, bent u automatisch akkoord gegaan met de voorwaarden, o.a. met de derde voorwaarde waar gesteld wordt dat men niet bij de moderatie gaat klaagzagen.

Kortom: ga eens iets nuttigs doen man, bijvoorbeeld proxies zoeken om uw -volgens mij geheel terechte- ban op dat veganistenforum te ontlopen.

En hoeveelkeer ben jij hier al terecht gebanned?
Ik kan gerust aannemen dat je graag je eigen voorwaarden stelt bij het organiseren van het uitschelden van iedereen door iedereen, een van jouw eigen grootste specialiteiten

Wat weet jij af van dat veganistenforum

eno2 11 april 2011 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5406513)
Moeten er nog boterkoekjes zijn :|

Ik wil alleen boeterkoekjes die volgens de reglementen van Sus Iratus gemaakt zijn.

eno2 11 april 2011 22:37

Citaat:

kortom: Ik amuseer me zoals ik wil en binnen mijn verrmogen - je hebt misschien al gemerkt, dat het allemaal gratis amusement is, en bovendien, ga zelf iets nuttigs doen ipv je te vervelen.

Sus Iratus 11 april 2011 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5406810)
En hoeveelkeer ben jij hier al terecht gebanned?

Terecht verbannen? Nog geen enkele keer.

Citaat:

Ik kan gerust aannemen dat je graag je eigen voorwaarden stelt bij het organiseren van het uitschelden van iedereen door iedereen, een van jouw eigen grootste specialiteiten
Ik weet het, het is een gave - net zoals de industriële zaagmachine uithangen dan weer een gave is waarmee anderen behept zijn.

Citaat:

Wat weet jij af van dat veganistenforum
Vraag u liever af wat ik niet weet.

Sus Iratus 11 april 2011 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5406814)
Ik wil alleen boeterkoekjes die volgens de reglementen van Sus Iratus gemaakt zijn.

In normaal, begrijpelijk Nederlands worden dat ook wel 'recepten' genoemd.

Hier Sus Iratus' recept voor boterkoekjes:

Ingrediënten voor Boterkoekjes

200 gram zelfrijzende bloem
125 gram roomboter (géén margarine of dergelijk goddeleaus spul)
1 ei
1 pakje vanillesuiker
125 gram suiker
een beetje geraspte amandelen of cocos

Bereidingswijze voor Boterkoekjes

Doe de bloem, malse boter en ei in een mengkom. Klop dit samen tot room. Vanillesuiker en fijne suiker toevoegen en een beetje amandelen. Op een bakpapier spuiten en in een voorverwarme oven op 170 graden C. gedurende 15 min. laten bakken.

Smakelijk emo2!

Sus Iratus 11 april 2011 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5406822)
kortom: Ik amuseer me zoals ik wil en binnen mijn verrmogen - je hebt misschien al gemerkt, dat het allemaal gratis amusement is, en bovendien, ga zelf iets nuttigs doen ipv je te vervelen.

Momenteel verveel ik me in het geheel niet aangezien ik u van repliek aan het dienen ben.

bgf324 11 april 2011 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5406829)
In normaal, begrijpelijk Nederlands worden dat ook wel 'recepten' genoemd.

Hier Sus Iratus' recept voor boterkoekjes:

Ingrediënten voor Boterkoekjes

200 gram zelfrijzende bloem
125 gram roomboter (géén margarine of dergelijk goddeleaus spul)
1 ei
1 pakje vanillesuiker
125 gram suiker
een beetje geraspte amandelen of cocos

Bereidingswijze voor Boterkoekjes

Doe de bloem, malse boter en ei in een mengkom. Klop dit samen tot room. Vanillesuiker en fijne suiker toevoegen en een beetje amandelen. Op een bakpapier spuiten en in een voorverwarme oven op 170 graden C. gedurende 15 min. laten bakken.

Smakelijk emo2!

Je vergeet de cyaankali!

eno2 11 april 2011 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5406831)
Momenteel verveel ik me in het geheel niet aangezien ik u van repliek aan het dienen ben.

Maar Suske toch uit jouw reacties blijkt toch altijd weer overduidelijk hoezeer ik je verveel, daar kan toch geen enkele twijfel over bestaan.

Ik mag er trouwens niet aan denken dat ik jouw verveling zou verdrijven...

eno2 11 april 2011 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5406852)
Je vergeet de cyaankali!

natuurlijk
daar is hij immuun aan

eno2 11 april 2011 23:00

Ik dreig een industriële vervelingverdrijver te worden:sleeping::sleeping::sleeping:

Sus Iratus 11 april 2011 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5406852)
Je vergeet de cyaankali!

Die zit, samen met het rattekruid (niet te verwarren met rattenkruit overigens), reeds in de koffie dan wel thee die ik erbij serveer.

Sus Iratus 11 april 2011 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5406854)
Maar Suske toch uit jouw reacties blijkt toch altijd weer overduidelijk hoezeer ik je verveel, daar kan toch geen enkele twijfel over bestaan.

Ik mag er trouwens niet aan denken dat ik jouw verveling zou verdrijven...

U verwart uw eigen 'vervelend zijn' met mijn 'me vervelen'.

Is verder niet erg hoor, het kan de beste immers overkomen. (maar de domste het eerst)

Sus Iratus 11 april 2011 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5406859)
natuurlijk
daar is hij immuun aan

Inderdaad, dat nuttig ik dagelijks, samen met vitriool, als ontbijt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be