![]() |
Ik had het al gevraagd zo tussendoor in een andere thread, maar het lijkt me meer iets voor hier:
Waarom haalt het Vlaams Blok overal bananen bij? Bananenrepubliek, bananenmonarchie, bananen dit bananen dat. En wisten jullie dat als je 5 keer bananen hebt getypt en je wil herlezen omdat je zeker wil weten dat je niet bananan of babanen hebt neergepoot dat je daar de grootst mogelijke moeite mee hebt en bovendien het woord elke concrete betekenis verliest? Of sta ik hier alleen in? Waarom bananen? |
Zijn ze mischien tegen bio-massa ?
|
Omdat bananen met apen worden geassocieerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het serieus antwoord: hoewel bananen oorspronkelijk uit zuid-oost azië komen worden bananen voor de export en masse geproduceerd in midden amerika en het aangrenzend gebied van zuid-amerika. De landen ginder stonden vroeger (en nu nog, maar het betert) bekend omdat ze om de haverklap een nieuwe generaal van het leger als bestuurder hadden, die meestal slecht beleid voerden.
|
Citaat:
Smakelijk. |
Citaat:
Maar wat je zegt over babanen dat herken ik wel. |
Zei hier imand iets over het Vlaams Blok en bananen?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik snap dat met die bananen ook niet helemaal. Het woord 'bananenrepubliek' ken ik, maar al die andere bananen- snap ik niet.
Ze spraken in enen treath zelfs van bananenfretters. |
![]() 0X |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be