Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bananen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15392)

nou nou 4 juni 2004 16:48

Ik had het al gevraagd zo tussendoor in een andere thread, maar het lijkt me meer iets voor hier:

Waarom haalt het Vlaams Blok overal bananen bij?

Bananenrepubliek, bananenmonarchie, bananen dit bananen dat.

En wisten jullie dat als je 5 keer bananen hebt getypt en je wil herlezen omdat je zeker wil weten dat je niet bananan of babanen hebt neergepoot dat je daar de grootst mogelijke moeite mee hebt en bovendien het woord elke concrete betekenis verliest? Of sta ik hier alleen in?

Waarom bananen?

Herman Desmedt ©HD 4 juni 2004 16:54

Zijn ze mischien tegen bio-massa ?

Spetsnaz 4 juni 2004 16:54

Omdat bananen met apen worden geassocieerd.

boer_bavo 4 juni 2004 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Ik had het al gevraagd zo tussendoor in een andere thread, maar het lijkt me meer iets voor hier:

En wisten jullie dat als je 5 keer bananen hebt getypt en je wil herlezen omdat je zeker wil weten dat je niet bananan of babanen hebt neergepoot dat je daar de grootst mogelijke moeite mee hebt en bovendien het woord elke concrete betekenis verliest? Of sta ik hier alleen in?

Waarom bananen?

omdat hamburgers te amerikaans zijn?

nou nou 4 juni 2004 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
omdat hamburgers te amerikaans zijn?

Zegt de man met het vrijheidsbeeld. Eigenlijk is dat voor mij een vrij serieuze vraag, maar ik krijg ze niet serieus genoeg gesteld voor het binnenlandforum vrees ik. Wat doet ne mens eraan eh?

Distel 4 juni 2004 17:10

Citaat:

Waarom bananen?

Omdat het wel eens om een kromme redenering durft gaan.

nou nou 4 juni 2004 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Omdat het wel eens om een kromme redenering durft gaan.

Woeha. Het schijnt trouwens dat ge bananen recht kunt doen groeien als ge ze maar langs alle kanten gelijk licht geeft.

Griffin 4 juni 2004 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD

Of hun spirituele leider bevindt zich achter tralies in de zoo van Antwerpen? ;) :lol:

The Paulus Experience 4 juni 2004 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Of hun spirituele leider bevindt zich achter tralies in de zoo van Antwerpen? ;) :lol:

:rofl: :twisted:

boer_bavo 4 juni 2004 17:38

Het serieus antwoord: hoewel bananen oorspronkelijk uit zuid-oost azië komen worden bananen voor de export en masse geproduceerd in midden amerika en het aangrenzend gebied van zuid-amerika. De landen ginder stonden vroeger (en nu nog, maar het betert) bekend omdat ze om de haverklap een nieuwe generaal van het leger als bestuurder hadden, die meestal slecht beleid voerden.

nou nou 4 juni 2004 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Het serieus antwoord: hoewel bananen oorspronkelijk uit zuid-oost azië komen worden bananen voor de export en masse geproduceerd in midden amerika en het aangrenzend gebied van zuid-amerika. De landen ginder stonden vroeger (en nu nog, maar het betert) bekend omdat ze om de haverklap een nieuwe generaal van het leger als bestuurder hadden, die meestal slecht beleid voerden.

Aha. Merci. Ben mee. En bananenmonarchie dan? Beetje krom mag dan ook wel, zeker? En kijk, speciaal voor u mijn avatar aangepast. Fijn eh. Mijn "burger" was plezanter maar goe, "lokaal" kan ook nog zeker?

Smakelijk.

hen3que 4 juni 2004 18:19

Citaat:

Waarom bananen?

Het is wel flauw om nu te zeggen dat zei het bananen asocieren met het mannelijk aanhangsel en het mannelijkaanhangsel met een krachtige geweldadige en asociale aanpak. En dan ook zeggen dat ik het daarom ook maar niet doe is nog flauwer.

Maar wat je zegt over babanen dat herken ik wel.

Het Skill Effect 4 juni 2004 18:28

Zei hier imand iets over het Vlaams Blok en bananen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Anke Vandermeersch en Filip Dewinter: 8O

Vlaanderen Boven 4 juni 2004 18:33

Citaat:

Zei hier imand iets over het Vlaams Blok en bananen?

Citaat:

Anke Vandermeersch en Filip Dewinter: 8O

Welke banaan is Filip?

Het Skill Effect 4 juni 2004 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Welke banaan is Filip?

Die met die doorlopende wenkbrauwen van Bert.

Aangebrande Phönix 4 juni 2004 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Subliem.

ingenious 7 juni 2004 02:50

Citaat:

Waarom bananen?

ik heb in 2de kan ne paper moeten schrijven over de bananenorlog tss europa en de vs en toen moest ik het woord bananen enorm dikwijls typen. en ik kan u verzekeren, wat ge daar beschrijft is dus echt waar! daarom dus dat ik voor mijn thesis een bananenvrij onderwerp heb gekozen. :D

Tzuvar Raemborr 7 juni 2004 08:06

Citaat:

Waarom bananen?

Banaan, banaan, uw moeder is een banaan!

FT 7 juni 2004 08:19

Ja, ik snap dat met die bananen ook niet helemaal. Het woord 'bananenrepubliek' ken ik, maar al die andere bananen- snap ik niet.

Ze spraken in enen treath zelfs van bananenfretters.

Griffin 7 juni 2004 10:31

0X

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be