Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Voor liefhebbers van haatberichten... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153954)

freelancer 13 april 2011 17:32

Voor liefhebbers van haatberichten...

In De morgen van vandaag is een geweldige column te lezen van Filip Joos, sportreporter bij de VRT.
Het is duidelijk dat die man, in navolging van andere BV's en cultuurdragers op zoek is naar een goed betaalde job...

Mensen die van haat houden moeten zijn column toch eens lezen...

M.i. echt walgelijk... en dat dergelijke mensen nog bij een openbare dienst de dienst mogen uitmaken is - m.i. althans - onbegrijpelijk...

Lees hier

(dat dergelijke epistels in zelfverklaarde kwaliteitskranten worden opgenomen zegt ook veel over die krant)

hollande 13 april 2011 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5409483)
In De morgen van vandaag is een geweldige column te lezen van Filip Joos, sportreporter bij de VRT.
Het is duidelijk dat die man, in navolging van andere BV's en cultuurdragers op zoek is naar een goed betaalde job...

M.i. echt walgelijk... en dat dergelijke mensen nog bij een openbare dienst de dienst mogen uitmaken is - m.i. althans - onbegrijpelijk...

Lees hier

(dat dergelijke epistels in zelfverklaarde kwaliteitskranten worden opgenomen zegt ook veel over die krant)

Dat moet zeer doen jongen, zo met de feiten geconfronteerd worden. En dan nog van een sportjournalist.

ViveLaBelgique 13 april 2011 17:54

Citaat:

.

Haat met haat bestrijden leidt tot liefde !

Doe zo verder.

Eyjafjallajökull 13 april 2011 18:01

Wat een belachelijk tendentieus, inhoudloos artikel...

't is toch niet omdat die Walen zo sympathiek zijn dat de noodzakelijke communautaire hervormingen er minder noodzakelijk zouden door worden ?

Marxmannetje 13 april 2011 18:06

Oei, iemand die niet tegen het feit kan dat er tussen de Walen vriendelijke mensen rondlopen.

SDG 13 april 2011 18:09

Geeuw... worden sommige mensen die intentieprocessen dan echt nooit moe? Wat is het volgende? Een column over Vlaamsgezinden die 'ongetwijfeld' hopen dat Jerome d'Ambrosio binnenkort zwaar crasht in de Formule 1? :roll:

SDG 13 april 2011 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sarkozy (Bericht 5409508)
Dat moet zeer doen jongen, zo met de feiten geconfronteerd worden. En dan nog van een sportjournalist.

* lachband *

Snerror 13 april 2011 18:24

Goedhartige, naïeve Filip moet maar eens in de rand komen wonen tussen de taalracisten.
En neen, dat zijn niet de idiote N-VA'ers.

Tejokus 13 april 2011 18:33

Citaat:

Lees hier

Ik zie en lees nergens "haat".
Die man vertelt gewoon zijn ervaring.
En een mening mag iedereen hebben.
Misschien heeft hij gelijk als ik jouw reactie hier lees ;)
Dus als hij hier en daar bijv. het NV-A aanhaalt.
Lig daar toch niet van wakker he.

globalmedia 13 april 2011 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 5409590)

dramaqueens zijn het,die nva'ers

Snerror 13 april 2011 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 5409590)

Ik lees wel haat. Haat, frustratie en onbegrip. Iemand een idioot noemen doe je niet zomaar. Maar ik neem aan dat dit een goed teken is. En verder, ik maak hier helemaal geen drama van.

Tejokus 13 april 2011 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5409613)
Ik lees wel haat. Haat, frustratie en onbegrip. Iemand een idioot noemen doe je niet zomaar. Maar ik neem aan dat dit een goed teken is. En verder, ik maak hier helemaal geen drama van.

Je bedoelt Vic Van Aelst?
Tja, wie gaat er nu Frans afschaffen in onze scholen.
Niks anders te doen zeker?

Marxmannetje 13 april 2011 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 5409635)

Vic Van Aelst meende dat natuurlijk zelf niet. Hij wou gewoon nu bekend staan als dat ene lid van de NV-A i.p.v. die ene advocaat van die parachutemoord.

Puur strategisch.

Xenophon 13 april 2011 19:07

Citaat:

Ernstig blijven, Frans moet niet afgeschaft worden, het verplichte Frans moet afgeschaft worden.

Snerror 13 april 2011 19:08

Citaat:

En waarom niet? Is dat nu zo een revolutionair idee? Frans is niet meer wat het was in de 19e eeuw. Zo ver is het gekomen in België, als een Vlaming voorstelt om Frans niet meer verplicht te maken wordt hij uitgemaakt voor idioot etc.
Dát noem ik nu eens indoctrinatie/manipulatie.

De schoofzak 13 april 2011 19:13

Tsja, dat is iemand die zijn politieke mening laat baseren op de goede samenwerking met een paar anderstalige mensen;
mochten die toevallige collega's van de overkant, nu toevallig minder sympathiek zijn, dan zou het plaatje er anders uitzien !!

Ik vind dat bijzonder mager van zo'n journalist.
Nu ja, het is maar een sportjournalist. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb altijd zo'n indruk dat die gasten hun sport beschouwen als het summum van cultuur èn ekonomie, afijn, het enigste belangrijke in het leven.

globalmedia 13 april 2011 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5409646)
En waarom niet? Is dat nu zo een revolutionair idee? Frans is niet meer wat het was in de 19e eeuw. Zo ver is het gekomen in België, als een Vlaming voorstelt om Frans niet meer verplicht te maken wordt hij uitgemaakt voor idioot etc.
Dát noem ik nu eens indoctrinatie/manipulatie.

ge hebt gelijk jong,
vloms is straks een wereldtaal he

Snerror 13 april 2011 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 5409664)
ge hebt gelijk jong,
vloms is straks een wereldtaal he

Wat een zwakke reply, niemand had het hier over 'het vloms'.

globalmedia 13 april 2011 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5409673)
Wat een zwakke reply, niemand had het hier over 'het vloms'.

en je had het weer over het uitgeholde underdogcomplex van de vlommingen die toevallig of niet vloms klappen

Snerror 14 april 2011 04:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 5409678)
en je had het weer over het uitgeholde underdogcomplex van de vlommingen die toevallig of niet vloms klappen

Waar had ik het over het underdogcomplex van 'de vlommingen'. Jij hebt blijkbaar een underdogcomplex lijd ik af uit je sarcasme: 'vloms is straks een wereldtaal he'. Uiteraard word Nederlands niet zoveel gesproken als het Frans maar dat is totaal niet de kwestie hier. Verder, probeer eens niet emotioneel of met emotionele argumenten te reageren maar met inhoudelijke argumenten.
Moet ik misschien mijn avatar weghalen voor je normaal kunt antwoorden?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be