![]() |
Profielkeuzewerkstuk
Hallo allemaal, ik zit in de 3e klas van het gymnasium en ik moet voor volgend jaar een profiel kiezen. Nu ga ik kiezen voor een profiel met economie en daarom moet ik wat informatie in een profielkeuze werkstuk zetten over de mogelijkheden en de mogelijke vervolgopleidingen die met het vak economie komen.
Hierbij moet ook een interview ingeleverd worden. Daarom de vraag aan jullie of je deze korte vragenlijst even kunt invullen, alvast bedankt! 1. Welk beroep beoefent u? 2. Wat voor vooropleiding heeft u gedaan? 3. Welke vakken heeft u gedaan op de middelbare? 4. Wat zijn de leuke en minder leuke kanten van uw baan? 5. Waren er andere mensen betrokken bij de keuze van uw beroep/studie? |
Kan je dat niet beter op een .nl-forum zetten? Die weten tenminste wat een profielkeuzewerkstuk is...
|
Citaat:
|
Is dat niet bekend in België? xD
|
Citaat:
|
Nouja het lijkt me eigenlijk niet relevant of men dat wel of niet weet, in België is het begrip school en opleiding toch wel bekend?
|
Citaat:
Nu ja, als je verwacht dat mensen hier persoonlijke info gaan posten voor jouw plezier, ben je serieus verkeerd. |
Nouja daar had ik eigenlijk wel een beetje op gehoopt..
|
Citaat:
|
Citaat:
2 Geen; in de juiste wieg geboren. 3 Nen eel kleine beetje wwwiskund en beetje taalen. Ik kan ook tel tot 10. 4 Leuk: ikke mooi vroowtje heb. Minder leuk: ikke moeten luister naar papa. 5 Ja, betrokken: mijn nonkel Boudewijn en tante Fabiola wwwaren hééél betrok. |
Citaat:
|
Citaat:
|
No way.
|
Citaat:
2. Ging al jong geregeld zelf langs bij de meisjes. 3. Niet afgemaakt. Zie 2. 4. Pro: Veel geld, gratis testritjes en de mogelijkheid om extravagante hoeden te dragen. Min: Onregelmatige uren, veel contacten met labiel volk en regelmatig blauwe knokkels als ze geld proberen achter te houden of niet luisteren. 5. Soms doet de politie wel eens lastig, maar verder niemand. Zonder dank. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
20 euro extra betalen om haar harder te laten kreunen :rofl: Wat zou je willen? Zo een formaat voelen de vrouwen niet eens. |
Citaat:
EDIT: die 20 euro gaf ik trouwens alleen uit medelijden, ze zag er zo armoedig uit. Ik heb dan maar gezegd dat het voor wat extra gekreun was, ik gun haar nog een restje eigenwaarde. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be