![]() |
Meisje gewacked en daarna popo gepopt in Groningen
Meisje gewacked en daarna popo gepopt in Groningen..
Welkom in de straten van Holland. Baflo om precies te zijn. Na het vermoorden van een jonge vrouw : Tijdens het vuurgevecht met de politie: 1 agent 3 keer in het hoofd geraakt. 1agent in de borst geraakt en zwaar gewond naar het ziekenhuis. Arrestatie van de vermoedelijke dader na klopjacht |
Baflo ligt helemaal niet in Holland, wel in Groningen.
|
Over wat gaat dit topic?
|
Zeer belangrijk politiek nieuws : agent (popo) neergeschoten (gepopt) ergens in Nederland.
|
Citaat:
|
Ik heb zelf overigens gezien de draadstarter een vermoeden dat de dader een 'witte' geweest zal zijn.
|
Nee, het was een negroïde man met dreadlocks. Niet dat dat belang heeft.
|
Citaat:
|
Wat was de functie van het Algemeen (Beschaafd) Nederlands ook al weer?
|
Citaat:
|
"popo gepopt" iets belachelijker heb ik inmijn leven niet gehoord
GHETTO FAIL |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal da maar niet vragen aan een vrouwelijke flik of ze ooit gepopt is geweest..:roll: Vrees een PV aan mijn broek te hebben wegens ....:oops: ge weet wel intimidatie..:lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
1pop de; v(m) -pen; -je of -petje 1 nagebootste menselijke figuur als speelgoed 2 marionet: daar heb je de ~pen aan het dansen herrie 3 ontwikkelingsstadium bij vele insecten waarin de rups zich inspint 2pop de; m popmuziek: ~concert |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slechts twee doden, niet eens foto's...
En dat is nieuws? Trouwens waarom zouden wij dat geloven zonder foto's of amateurbeelden? We leven niet meer in de jaren stillekes, Eberhard. Dit zijn the internetz. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be