Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Clanoorlogen, schelden en de moderatie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153972)

Eigenzinnig 14 april 2011 07:20

Clanoorlogen, schelden en de moderatie

Honderden fatsoenlijke draden/vragen staan hier onbeantwoord in dit subforum..enkel bij scheldpartijen, vetes, bans en clanoorlogen zie ik de miserabele moderatie reageren..

Is het echt teveel gevraagd om eens een deftige suggestie of vraag te beantwoorden ?

Txiki 14 april 2011 07:36

De moderatie is niet miserabel en is niet verplicht op elke idiote vraag te antwoorden. Vind je dat een moderatie daartoe wel verplicht is, wel, waar wacht je op? Word mod en dan kan je naar believen meespelen.

giserke 14 april 2011 07:36

:cheer: klop voor iedereen :cheer:

Txiki 14 april 2011 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5410047)
:cheer: klop voor iedereen :cheer:

:-D

Eigenzinnig 14 april 2011 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5410046)
De moderatie is niet miserabel en is niet verplicht op elke idiote vraag te antwoorden. Vind je dat een moderatie daartoe wel verplicht is, wel, waar wacht je op? Word mod en dan kan je naar believen meespelen.

Kan u niet antwoorden met uw modnick ?

Heb je wel eens echt nagekeken welke draden wel reacties van mods krijgen en welke niet ?

Alles waar men kan knippen en banpunten kan uitdelen trekt de moderatie aan als een magneet en de rest interesseert hun blijkbaar niet..

Txiki 14 april 2011 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5410078)

Heb je wel eens echt nagekeken welke draden wel reacties van mods krijgen en welke niet ?

Alles waar men kan knippen en banpunten kan uitdelen trekt de moderatie aan als een magneet en de rest interesseert hun blijkbaar niet..

Ik zeg het: word mod en je kan je uitleven. Doen wat de miserabele moderatie nalaat te doen. Grijp dus de koe bij de hoorns, man.

Eigenzinnig 14 april 2011 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5410080)
Ik zeg het: word mod en je kan je uitleven. Doen wat de miserabele moderatie nalaat te doen. Grijp dus de koe bij de hoorns, man.

Onnozele zever...genre : "als het u niet aanstaat bol het dan af'..
Vooral niet ten gronde antwoorden en in uw K&K modus blijven...:roll:

Txiki 14 april 2011 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5410085)
Onnozele zever...genre : "als het u niet aanstaat bol het dan af'..
Vooral niet ten gronde antwoorden en in de K&K modus blijven...:roll:

Maar nee, net niet. Het enige wat ik zeg is: staat het u niet aan, doe er dan iets aan. Het is trouwens niet aan mij om "ten gronde te antwoorden".

Eigenzinnig 14 april 2011 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5410101)
Maar nee, net niet. Het enige wat ik zeg is: staat het u niet aan, doe er dan iets aan. Het is trouwens niet aan mij om "ten gronde te antwoorden".

Zoals een draad openen in suggesties ?
:roll:

Dat is iets eenvoudiger dan mezelf mod maken...:?

maak u niet al te belachelijk..voor mij moet je niet..

gehuigert 16 april 2011 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5410046)

Zijn er dan openstaande vacatures om mod te worden :-)?

Alboreto 16 april 2011 07:25

Citaat:

Is het niet mogelijk dat, moesten meer mensen een volwassen discussies willen voeren zonder de andere het bloed vanonder de nagels te willen halen, de moderatie tijd zou hebben andere vragen te beantwoorden?

Hou de straat schoon, veeg voor eigen deur, Eigenzinnig.

Eigenzinnig 16 april 2011 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5413038)
Is het niet mogelijk dat, moesten meer mensen een volwassen discussies willen voeren zonder de andere het bloed vanonder de nagels te willen halen, de moderatie tijd zou hebben andere vragen te beantwoorden?

Hebben die arme mods geen tijd omdat wij niet altijd vriendelijk zijn tegenover mekaar ?..oei..:lol:

Bedankt voor de bijdrage uit lalaland..

gehuigert 16 april 2011 14:12

Citaat:

Met het eerste ben ik akkoord, dat meer mensen beter was volwassener zouden discussiëren. Maar of dat bij de moderatie een incentive zal geven om meer tijd te steken in het beantwoorden van vragen? Ik denk van niet, eerlijk gezegd.

Rudy 16 april 2011 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5410032)
Is het echt teveel gevraagd om eens een deftige suggestie of vraag te beantwoorden ?

Bijvoorbeeld ?

Jazeker 16 april 2011 18:26

Citaat:

Dat is dan ook hun taak.

En Txiki een mod??? :lolabove:

Alboreto 16 april 2011 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 5413622)
Met het eerste ben ik akkoord, dat meer mensen beter was volwassener zouden discussiëren. Maar of dat bij de moderatie een incentive zal geven om meer tijd te steken in het beantwoorden van vragen? Ik denk van niet, eerlijk gezegd.

Ze zullen in ieder geval meer tijd hebben voor het gewone werk.

Alboreto 16 april 2011 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5413068)
Bedankt voor de bijdrage uit lalaland..

Citaat:

moesten meer mensen een volwassen discussies willen voeren

Rudy 16 april 2011 19:56

Ja ???

suqar_7loe 16 april 2011 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5410032)
Honderden fatsoenlijke draden/vragen staan hier onbeantwoord in dit subforum..enkel bij scheldpartijen, vetes, bans en clanoorlogen zie ik de miserabele moderatie reageren..

Die vraag stel ik me soms ook inderdaad. Ik zou bijna beginnen vermoeden dat de mod's tijd te kort komen. Maar dat kan het niet zijn aangezien ze er als de kippen bij zijn om puntjes uit te delen :-D

Rudy 16 april 2011 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5414250)
Die vraag stel ik me soms ook inderdaad. Ik zou bijna beginnen vermoeden dat de mod's tijd te kort komen. Maar dat kan het niet zijn aangezien ze er als de kippen bij zijn om puntjes uit te delen :-D

... enkel voor wie absoluut in het vizier wilt lopen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be