![]() |
Wedden ? Wat zal er het eerst zijn: regering of net boven gevangenis?
Is het niet schrijnend?
Zelfs voor de schone schijn, kan de federale (ja, weer dat niveau) niet een simpel dossiertje afwerken zonder dat het beeld van een onderontwikkelde bananenrepubliek opduikt. link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...evangenis.aspx titel: Nog altijd geen veiligheidsnet boven Brugse gevangenis 630 (!) dagen na de belofte om netten te spannen boven de grote binnenplaats in de gevangenis van Brugge is er nog altijd niets gebeurd. Maar ja, je bent een SV (slechte Vlaming) als je het TB (trage B.) aan de kaak stelt, zonder de schuld in de schoenen te schuiven van partijen die tot 13 juni niet aan de vetpotten zaten. |
Ik denk dat er sneller een onafhankelijk Vlaanderen komt :-)
|
Als ik moet gokken wat er het eerst komt: een federale regering of een net om ontsnappingen uit de gevangenissen (ok goed - één gevangenis) te vermijden - dan stem ik als goede Belg op een vliegende varken met een snor dat eigenlijk ook een vagina is.
Kritiek op deze antwoord: Bel 1-800-BE-WAANZIN (76€/min) |
Citaat:
|
Citaat:
Je mag er nog aan toevoegen: de politie belasten met onnozel werk, zoals het controleren van de onderbroeken van het Strikske, want dat houdt illegale tewoonstelling van Roma in Gent tegen !! Of een Vlaams gezin met 7 (of 9 ? amaaai , maar dit terzijde) controleren, want dat houdt huisjesmelkerij tegen. |
Citaat:
Denk je dat het als het een privé gebouw was het zo lang zou duren voor zoiets in orde zou zijn ? De vraag dateert reeds van lang voor de val van de regering. |
Citaat:
Voor mij mag de overheid gebouwen verkopen, op voorwaarde dat de overheid daar op lange termijn rijker van wordt. Niet als men dat gebruikt om op korte termijn de begroting te vervalsen, maar dat op lange termijn dubbel zo duur uitvalt als het gebouw zelf te onderhouden. |
Citaat:
|
Citaat:
Maak me niet wijs dat dit gaat beteren als regie der gebouwen een regionale bevoegdheid wordt. Zelfs om het niveau van de gemeentes wordt er met geld gesmost in vastgoedprojecten door de gemeente dat het niet meer proper is. Hier staat de overheid toch nog veel dichter onder de controle van de burger en zou de gemeente zich toch meer moreel scrupuleus moeten gedragen. Dit gebeurt niet. Waarom dan niet gewoon de conclusie trekken dat de overheid een zéér slechte vastgoedbeheerder is ? In dit geval kost het verloop niets om een net boven de gevangenis te spannen, want het hangt er ook niet. Het gaat altijd zéér moeilijk zijn om de echte kosten te bepalen van het beheer van de vastgoedactiva van de overheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn trouwens veel privé-freelancers die opdrachten doen voor de overheid en hier zéér laattijdig voor worden betaald. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be