![]() |
Slikt, Bart De Wever ook dit keer door?
Gisteren slikte Bart De Wever Guy Vanhengels stabiliteitsprogramma netjes door. Slikt, "Onze leider" eind april Yves Letermes meerjarenbegroting door?
|
Als hij verstandig is wel... De belgicistische partijen moeten hem maar buiten wippen en bewijzen dat ze een regering zonder 'de' Vlamingen willen (zoals ze - uitgezonderd de CD&V - waarschijnlijk al van week 2 gezamenlijk hadden beslist)...
|
Citaat:
Slikken Jan, Ben, Frieda en Valère De Scherp? |
Citaat:
|
Eén van de redenen waarom het Weverke onze leider is, is omdat hij een slimme jongen is. Een andere reden is, dat hij zich omringt met andere slimme meisjes en jongens.
Bovendien is hij niet alleen erg slim, hij kent ook zijn eigen lichaam goed. Dus kent hij perfect zijn slikvermogen. Daarnaast is hij ook erg actief. Zodoende heeft hij als geen ander door, wanneer men hem iets te slikken aanbiedt dat vergif is. Afijn, ik besluit: als hij zal slikken, is het omdat het best is dat er geslikt wordt; als hij niet zal slikken, dan is het omdat het best is dat er niet geslikt wordt. En er is maar één team, onder leiding van één man, die gans het dossier beheerst. Van mij heeft die man alle vertrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Warempel, dat "Onze leider" blijkt bijlange geen scherts te zijn. Sta me dus toe: de ideeën "onze leider" en "andere slimme meisjes en jongens" zijn onverenigbaar. |
Citaat:
vele dingen zijn onverenigbaar; maar met de verkiezingsuitslag wordt niet veel gelachen. |
Citaat:
|
karolien en ons freya slikken alles
je ziet dat aan die snuitjes, van gent tot thailand...stief verniet schiet vanuit cuba right on target |
Citaat:
Het zou dom zijn, om veel media aandacht op die eind april datum te zetten, en dan toch lekker verder doen. Dat zou hun geloofwaardigheid veel meer schade aandoen. Je kan ermee één keer mee weg geraken, maar geen twee keer. Op deze manier, andere partijen zoals CD&V, welke met 2 dracht zitten, moeten kleur laten bekennen. Gaat men achter Leterme staan, of gaan men de voor verkiezingen door samen met de NVA "foert" te zeggen. Persoonlijk denk ik dat de afstraffing voor de NVA minimaal zou zijn, als er nieuwe verkiezingen komen. Het zal door alle andere partijen volop gebruikt worden als excuus, maar de NVA kan wel aantonen dat ze 9 maanden geprobeerd hebben. Je mag er zeker van zijn, dat men bij de NVA wel grondig zal onderzocht hebben welke de mogelijke gevolgen zijn van nieuwe verkiezingen. Nu dat het al zo lang duurt, is het risico voor verkiezingen uit te lokken, minder groot. En men legt het risico bij de andere partijen. Ik denk dat men meer dan ammunitie heeft voor het uitlokken van ofwel een regering zonder nva, ofwel verkiezingen. De meeste partijen hebben schrik van een OpenVLD effect, maar de OpenVLD situatie toe, was totaal anders dan wat zich nu voordoet. |
Citaat:
|
eindelijk
dan kunnen karolien, mark(eyskens) en herman (decroo) hun 'verantwoordelijkheid' opnemen mhoeha |
Citaat:
zit die geit in de oppositie of in de regering, of probeert ze van haar 2 wallen te eten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat waren tijden nu...wat blijft er over? Havanna? Oostende? pfff |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be