Steve_M |
18 april 2011 16:34 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
(Bericht 5417058)
:lol:
Beetje een slecht karakterke eh gij... :twisted:
|
Allerminst (toch in dit geval). Dit is de post waarnaar hij verwijst:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
Dat is helemaal geen grensgebied van het veganisme: veganisten onthouden zich van de consumptie van alle dierlijke producten. Tot nader order zijn scampi's geen planten. Je bent m.a.w. op dit moment alleen maar veganist omdat ze daar toevallig geen scampi's hadden. De hele tijd dat je scampi's hebt gegeten ben je - als we dan toch overal een etiketje op willen plakken - een pescotariër geweest, in de morele hiërarchie van GAIA en EVA is dat het niveau tussen vegetariër en kinderverkrachter.;-)
|
Als eno2 daaruit afleidt dat ik hem van dergelijke feiten beticht, dan kan dat maar twee dingen betekenen: of hij kan niet lezen, of hij is van slechte wil. Ik gok op het tweede. Zelfmedelijden is een ding, zelfmedelijden gebaseerd op flagrante leugens is nog iets helemaal anders.
On-topic: ik vrees dat het misbruik nog zeer sterk onderschat wordt. Ik denk dan met name aan alle kinderen die in familiale kring misbruikt worden en waarvan de moeder/vader/ander familielid geen aangifte doen. Ook klopt de manier waarop het bericht geformuleerd wordt niet helemaal, want je kan dat niet uitdrukken in x kinderen/dag. Hoeveel dossiers zouden er niet zijn waarin het gaat om langdurig misbruik? Stuitend allemaal, maar weinig verrassend, helaas.
|