![]() |
Onze objectieve vrt...
Wat onze vrt uithaalt met de politieke berichtgeving - en al wat daar rechtstreeks of onrechtstreeks mee te maken heeft - is dat in een democratisch land nog duldbaar?
Als men De Ochtend van deze morgen op radio1 gehoord hebt en men vindt dat dit allemaal moet kunnen dan weet men - volgens mij althans - niet wat objectieve berichtgeving is... Dat dergelijke 'journalisten' hun jobke mogen blijven uitoefenen is - alweer volgens mij - onbegrijpelijk... ---------------------------------------- Vandaag werd Wilfried Martens 75 jaar. Deze gebeurtenis werd diverse malen dik in de verf gezet... Men 'slaagde' er zelfs in om deze rechtstreeks in Barcelona aan de bel te krijgen... :-D Natuurlijk om te vernemen dat hij ook vindt dat er een regering zonder de NVA moet gevormd worden... Toch allemaal zo voorspelbaar... De CD&V (en Leterme), die door de vrt in 2007 en 2008 tot en met werd afgebroken... wordt nu de hemel in geprezen... En dat zal nog wel een tijdje duren...:lol: |
je moet niet ongerust zijn ik gok dat ze vanavond Annemans en Van Aelst of zo opvoeren... voor nog straffere uitspraken. De VRT is misschien wel objectief (ze laten iedereen aan bod) maar goed zijn ze er zeker niet bezig.
|
Citaat:
Dat is manipulatief of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De man die onze staatsschuld naar ongekende hoogtes gestuwd heeft steken ze voor mijn part in de donkerste kelders van Laken, maar hem nog enigszins een forum geven om zijn onzin te spuien is er ver over. |
Citaat:
Maar hebt U het gehoord? (hier te beluisteren : 02:38:00) |
Citaat:
|
Citaat:
Tegelijkertijd staat het iederéén vrij eens goed met de VRT of de mening van wie dan ook - ja, zélfs met die van de heer Martens - te lachen. Bij dezen: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
nva is pas groot geworden door de (overdreven) media aandacht die BDW op VRT gekregen heeft. Ze hadden toen 7% |
Vanochtend lieten ze de mensen aan het woord die er voor gezorgd hebben dat België niet meer gered kan worden. Ik snap niet dat er mensen zijn die daar problemen mee hebben. Martens en Eyskens hebben er mee voor gezorgd dat België een onoverbrugbare staatsschuld hebben (gezien de al extreem hoge belastingen), samen met Guy Verhofstad zijn ze de drie belangrijkste Vlaams-nationalisten van de laatste 100 jaar, ze hebben veel meer bijgedragen tot een onafhankelijk Vlaanderen dan de NVA en het VB. Het zijn deze mensen die er voor gezorgd hebben dat België het zieke land is dat we nu zien, ik vind het echter heel raar dat de financiële markten nog steeds België niet in het vizier nemen (in het zuiden hoge werkeloosheid onder de jonge bevolking, in het noorden snelle vergrijzing, heel hoge staatsschuld, heel hoge belastingen en toch maar een rente van een goeie 4% betalen).
|
Intussen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kankeren! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be