![]() |
Varkenskop gedumpt in moskee van Lodelinsart
Link naar het artikel:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...elinsart.dhtml Onbekenden hebben heiligschennis gepleegd in een moskee in Lodelinsart (Charleroi). Ze lieten een afgesneden varkenskop in de moskee achter met het opschrift: "Hier rust Mahomet (Franse transciptie van Mohammed)" De politie onderzoekt de zaak en de burgemeester gaat de verantwoordelijken van de lokale moslimgemeenschap ontmoeten. Dit is nu het gevolg van de falende integratie van moslims. Eindelijk tonen de mensen dat ze niks met de islam willen te maken hebben in hun eigen land. Hopelijk zal deze moskee sluiten. |
Sinds wanneer is Mahomet heilig?
Hoe kan er dan sprake zijn van heiligschennis? |
Foei ...islamofobie is een exclusief extreem rechtse vlaamse ziekte..
Voor de rest een intriest belachelijke actie |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hier een kerk niet ver van: die hoor ik luider dan de moskee in mijn straat hoor. |
Dat vinden onze varkenskoppen natuurlijk kei plezant..
|
Citaat:
Een kerk wel. Maar ik kan begrijpen dat u er zich bij neerlegt. Het zou anders wel heel pijnlijk zijn om zo een moskee in uw buurt te hebben. |
Citaat:
Overigens garandeerde onze voorvaderen in de grondwet dat mooie, toen revolutionaire principe van de godsdienstvrijheid. Niet alleen voor christenen en joden, maar ook voor moslims, orthodoxen, Baha'i, Sikhs en ongelovigen. Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niets tegen de godsdienstvrijheid, iedereen mag in zijn huis doen wat hij wil zolang hij niemand stoort. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat diegenen die in fantasiewezens geloven moeten aangemoedigd worden. Eerder hebben die mensen hulp nodig. Edit: Die zaken met de varkenskoppen en dergelijke meer zijn ronduit onnozel en helemaal niet nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb bijvoorbeeld zelf nooit problemen gehad met het formuleren van de "joods-christelijke erfenis" in de Europese grondwet. Enkel staat dat de demografisch-religieuze realiteit niet in de weg. Het is uiteraard de vraag hoe zeer de demografisch-religieuze realiteit de erfenis in de weg staat. Maar daar ging de discussie niet over, meende ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be