![]() |
Doet u mee aan enquetes waar de woorden fascist en extremist in voorkomen?
Ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat er drie soorten mensen zijn ...... ? Of is dat gewoon maar een Gimmick ? Om op te vallen misschien ? En zijt gij de vierde soort ? |
Citaat:
er zijn 10 soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die niet kunnen tellen. on topic: ik vul meestal geen enkele enquête in :) |
Citaat:
heb ik een van de weinige keren de enquête ingevuld maar niet gepost. De regel is op een trolldraad post men niet opdat het zo snel mogelijk naar de vergetelheid zakt. Maar in dit geval leek mij een :neeeeeeeeeeeeeeeee invullen de beste actie. |
Citaat:
En ze kunnen alle drie tellen, vermits dat nodig is om hun veelvuldige aliassen bij te houden. Er zijn overigens niet enkel mensen, doch tevens enkele buitenlanders op het forum. |
Citaat:
|
Het hangt van de vraagstelling af.
Edit: voorbeeldjes (ter verduidelijking): "Vindt u het FDF extremistisch?" vind ik een goede vraag, en daarop zou ik wellicht wél antwoorden: ja "Moet het extremistische FDF verboden worden?" vind ik een slechte vraag, en daarop zou ik dus niet antwoorden. "Vindt u dat de N-VA een fascistische partij is?" vind ik een goede vraag, en daarop zou ik wellicht wél antwoorden: neen "Vindt u dat de fascistische N-VA in een cordon moet?" vind ik een slechte vraag, en daarop zou ik dus niet antwoorden. |
Citaat:
|
Meestal krijg ik dit gevoel:
![]() |
Citaat:
Nog méér verduidelijking: "Moet het FDF verboden worden?" -> goede vraag. Antwoord: neen "Moet de N-VA in een cordon?" -> goede vraag. Antwoord: neen |
Citaat:
|
Waarop is deze draad gebaseerd? In welke poll kwamen deze woorden voor?
'Fascisme' is geen probleem, aangezien dat gewoon een ideologie is, hoewel die vandaag de dag zeer weinig aanhangers kent. 'Extremisme' daarentegen is subjectief en impliciet een waardeoordeel, en dus te vermijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be