![]() |
Politie houdt klopjacht na ontsnapping uit politiekantoor
Klik en geniet
De politie is naar de ontsnapte op zoek op de nabijgelegen Antwerpse ring en E313, maar ook in het park Rivierenhof. Een helikopter zorgt voor assistentie vanuit de lucht. Voorlopig kon de man nog niet worden gevat. Over de omstandigheden van de ontsnapping en de identiteit van de verdachte werd nog geen verdere informatie gegeven. Het is niet duidelijk of het om een zware crimineel gaat. 10 keren sorry hoor maar ik kan moeilijk mijn lach inhouden. En wat gaat weer kosten eer ze die gast weer hebben? (kan ik niet mee lachen) |
Ja kan je afvragen waarom ze die gast heel het land rondrijden ...
Langs de andere kant kan je je nog meer vragen stellen bij het simpele feit dat dit lekke politiebureau middenin een recreatiepark staat en een ontsnappende misdadiger ineens tussen de wandelaars, zonnekloppers en spelende kinderen staat ... :? |
Citaat:
|
'k verschiet ervan dat hij nog geen klacht ingediend heeft omdat hij te voet moest gaan, als het een cultuurverrijkers is zal de GEDAPO natuurlijk een proces opstarten omdat men hem niet tot aan het eerste treinstation gevoerd heeft
|
Citaat:
Citaat:
En geloof me nu, de kans is groot dat den deze met een taxi vergezeld van flikken en een cipier door het land is gereden. Want dit valt een beetje buiten het gewone gevangenenvervoer dat normaal met camionetten en daartoe omgebouwde vrachtwagens tussen gerechthoven en gevangenissen gebeurd. Ze willen die mens gewoon ondervragen in Antwerpen, dus brengen ze hem daar naartoe inplaats van dat de flikken tot in Nijvel gaan. |
Citaat:
Verwacht je misschien dat die spontaan zomaar mensen zal beginnen vermoorden of zo? Gedetineerden zijn mensen zoals ieder ander. Enkel gedetineerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had nooit door dat het karakterportret van de commisaris in MegaMindy zo levensecht was...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be