![]() |
België mag toch niet verdampen in Europa
Ola, de n-va kon de Vlamingen die niet voor separatisme waren, paaien door te zeggen: Och; ons land zal toch grotendeels verdampen in Europa.
Fake natuurlijk; enkel om strategische redenen zogezegd voor Europa. en zie: N-VA en VB vrezen 'Europese superstaat' http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110419_129 |
Citaat:
|
Dat vind ik nu toch ook wel ferm hypocriet van een partij die haar programma afstemt op EU, Oeso, IMF en blauwe lidkaarten heeft met daarin de gele eurosterren. Eurofieler kan nauwelijks. :roll:
|
N-VA wilt een EU der regio's waarbij de regio's nog altijd grote autonomie hebben.
dus géén Europese superstaat. |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben nog altijd aan het wachten op een niet-trol-post van je. als je dat kunt tenminste. |
Citaat:
M.a.w. hoeveel zullen de nieuwe Hollanders (ex vlamingen) erop achteruit gaan. Ik wacht al meer dan een jaar op uw antwoord. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus alle nieuwe Hollanders (ex vlamingen) mogen er voor uw part een heel stuk op achteruitgaan (inleveren). Arme vlamingen dus.......... |
Citaat:
of ben je weer loze beschuldigingen aan het maken (zoals gewoonlijk). |
Citaat:
Dan ga ik er vanuit dat u al die nieuwe Hollanders (ex vlamingen) het Hollandse SZ stelsel door de strot wil rammen. Dus eigenlijk zegt u: We moeten erop achteruit gaan en u stelt ook dat iedereen zich maar te schikken heeft. Wat maakt u zelf uit uw eigen post op ? |
Citaat:
nog eens opnieuw proberen. |
Citaat:
Bedankt voor de info. |
Citaat:
je maakt toch graag iemand zwart die je niet aanstaat en dat heb je mooi bewezen vanavond. bedankt! |
Citaat:
En van failliet gaande Grieken, Portugezen, Spanjaarden, en straks misschien 'Belgen' ook. |
Citaat:
Hoe kan België verdampen in zo'n Europa? Meer macht voor de regio's = een europa dat niet veel taken op zich kan nemen |
De n-va wil BE kapot maar tegen de mensen zeggen ze dat niet; we willen geleidelijke hervormingen.
2de leugen: we zijn voor Europa (maar houden het zo stil mogelijk dat ze voor het onrealiseerbare Europa der regio's zijn. |
Mezelf maar es herhalen...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be