![]() |
Zinloze vraag
Ik zou hier kunnen vragen waarom de smileys en sommige avatars niet meer zichtbaar zijn, maar dat valt niet onder een clanoorlog of scheldtirade dus vrees ik het ergste wat betreft een eventuele reactie..
|
Sinds enkele uren zijn ook bij mij de Smileys verdwenen. Dit is wel een vervelende zaak. Een reactie kan immers heel anders overkomen zonder Smiley. Graag zou ik antwoord krijgen op de vraag: " waaraan is deze storing te wijten en tot wanneer zal dit duren"?
Met dank bij voorbaat. Graag antwoorden please! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De avatars die niet meer zichtbaar zijn, zijn de partij-avatars. Wat op zich eigenlijk geen slechte zaak is. ;-)
|
:cheer: zinloze vragen :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
... zinloos.
Ik wist niet dat die rose strooien oogstrelende dansende chearleaderende ADHD juffies behoorden tot de smileys. Zal wel een zinloze opmerking zijn zeker.
|
Ik heb hetzelfde voor. Smiley's zijn verdwenen.
|
Citaat:
Ik zie geen probleem |
Citaat:
|
:-):-(
De smileys zijn er nog, maar de weergave ervan rechts naast de box waarin je je post typt, is weg (zijn nu kadertjes met twee blauwe bolletjes en een rood puntje). Als je daar op klikt, verschijnt de code van de smiley in je bericht. Druk je op voorbeeld bericht, dan verschijnen de smileys in het voorbeeld van bericht. Vermoedelijk verschijnen ze ook als ik post. Ik gebruik Google Chrome, mocht dat kunnen helpen. |
Met Firefox, zie ik nu rechts van de box waarin ik m'n post typ, de codes van de smileys (b.v. (zonder spatie) : -), : -( etc.).
Ook met Firefox verschijnen de smileys in het voorbeeld van bericht en in de post zelve. :evil::twisted: |
Idem dito met internet explorer, maar nu zie in de kader met smileys helemaal niets.
:-P :oops: |
Op een ernstig forum zijn smileys overbodig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be