![]() |
Europa neemt over
Na het Europees Semester, de recent goedgekeurde poging tot een "Europese kieskring", komt er nu het volgende:
Citaat:
Voila, het maakt dus minder en minder uit wat de partijen hier vertellen, roepen, beloven... Ze kunnen allemaal wegspurten van hun "verantwoordelijkheid". sp.a, VLD, CD&V en alle andere partijen, dwaze kampeerders en dies meer, mogen stoppen met huilen. |
Ik voeg er dit nog aan toe:
Johan Van Overtveldt is hoofdredacteur van Trends: Citaat:
|
Als je mee in de euro-zone gestapt zijt, omdat dat zeer rendabel en winstgevend is;
als je mee de vruchten plukt van de euro, dan moet je je wel houden aan de spelregels (en niet gelijk Griekenland, Portugal . ((Wallonië, Brussel)).. uw gat er aan vegen en dan om veel geld komen smeken). Ik heb dus liever dat de nodige waarschuwingen, mèt kracht, tijdig worden gegeven ... Het is, in gans de EU, de Eurozone, ons tweeland .. toch poepsimpel: als overheid - het weze een gemeente, een gewest/gemeenschap, een land, - geef je niet zoveel uit dat je in moeilijkheden komt. |
Citaat:
Triestig is dit. |
Citaat:
Blijkbaar is het voor sommigen nóg niet duidelijk... Probeer nu toch eens na te denken in plaats van terug te vallen op simplistische goegemeenten. De VS lijken op België, en omgekeerd Citaat:
|
Citaat:
Maar er zijn er meer op dit forum die niet kunnen lezen. |
Meh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer een lidstaat in de toekomst onverantwoordelijk doet in zijn economisch beleid, en we er allemaal slachtoffer van dreigen te worden, gaat Europa op deze manier sneller en kordater kunnen ingrijpen, nog voor er zich problemen stellen. De omschakeling voor de Waalse lidstaat zal wel zwaar zijn. Van zakgeldfederalisme naar financiële verantwoordelijkheid. Europa zal er zijn handen vol aan hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel: ik begrijp je post niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Er waren geen arme mensen in de hoogdagen van communistisch Rusland, China, Albanië ... |
Citaat:
Vlaanderen is een provincietje van het avondland, dat zachtjes onder gaat. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be