Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Een godsgeschenk voor N-VA met dank aan Tobback (https://forum.politics.be/showthread.php?t=154205)

giserke 20 april 2011 12:02

Een godsgeschenk voor N-VA met dank aan Tobback

:jerry::jerry::jerry:

:cheer:
Bompa Tobback liep Eric Defoort tegen het lijf op de luchthaven. Tobback begon Eric de huid vol te schelden met oa "We gaan dikke nek De Wever stoppen". Dit "en plein public".

Dit worden zalige verkiezingen in Juni 8-)

Marxmannetje 20 april 2011 12:07

Waar heb je dat gehoord of gelezen :P ?

Vette Pois(s)on 20 april 2011 12:09

Hopelijk zijn hier beelden van.

vrijevlaming 20 april 2011 12:12

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4993208020.htm

fox 20 april 2011 12:12

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4993208020.htm

Als het in Knack staat, zal er wel iets van aan zijn zeker? Maar beelden zeggen natuurlijk nog zoveel meer. Ik kan het mij al volledig voorstellen. Een kleine pitbull volledig over zijn toeren.

edit: vrije vlaming was mij net voor :)

Txiki 20 april 2011 12:19

:cheer: harde klappen voor iedereen :cheer:

quercus 20 april 2011 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5421095)

Dat was van de kant van Defoort een adequaat antwoord! Ik denk dat die ouwe grolpot zwaar gefrustreerd is én door de treurige kiesuitslag van SPa op 13 juni 2010 én door het lamlendig optreden van Carolientje. Hij moet zijn gal ergens kwijt. Wat ik aan die man niet begrijp: hij is zo Belgicistisch als een draaideur en toch had hij enkele jaren geleden het lef om van zichzelf te beweren dat hij "ook Orangist was". Dan is hij blijkbaar een Orangist die ondanks alles la Belgique wenst te bestendigen en liefst op een manier "qui plaise aux francophones".

Jazeker 20 april 2011 13:28

Ik hoop dit ook eens op de openbare zender te horen. Knack is te beperkt in publiek. Ik zou dit graag in DS willen zien staan en op het nieuws van EEN met misschien nog een discussie in Ter Zake. HLN zou gezien hun oplage ook niet slecht zijn.

fox 20 april 2011 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5421186)
Ik hoop dit ook eens op de openbare zender te horen. Knack is te beperkt in publiek. Ik zou dit graag in DS willen zien staan en op het nieuws van EEN met misschien nog een discussie in Ter Zake. HLN zou gezien hun oplage ook niet slecht zijn.

Het zou een NVA er moeten geweest zijn die zo een amok had gemaakt, het was direct het hoofditem van het vrt nieuws. Nu zal het echter gecatalogeerd worden als komische fait divers.

Xenophon 20 april 2011 13:53

Arme Tobback, heel zijn politiek leven alles gedaan om de Vlaming aan de Belgische leiband te houden en dan komt de N-VA dit alles kapot maken.

Wat gaat die anti-Vlaamse en nepotistische familie nu nog allemaal moeten meemaken?

fonne 20 april 2011 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5421077)
:jerry::jerry::jerry:

:cheer:
Bompa Tobback liep Eric Defoort tegen het lijf op de luchthaven. Tobback begon Eric de huid vol te schelden met oa "We gaan dikke nek De Wever stoppen". Dit "en plein public".

Dit worden zalige verkiezingen in Juni 8-)

't ja, linksen die onder elkaar ruzie maken is altijd leuk natuurlijk.

azert 20 april 2011 14:38

Citaat:

Knack is het partijblad voor de n-va geworden;
met RVC die elke keer staat te zagen, dat het geld op is; alsof hij zelf elke euro telt die in en uit de schatkist gaat.

Demper 20 april 2011 14:42

Zeer goed nieuws.

bgf324 20 april 2011 14:48

We zitten in een fase waarr zelf Tobback niet meer discreet kan zijn.

Zegt goed genoeg over hoe hard de Belgicisten met de poepers zitten de laatste tijd.

Fieseler 20 april 2011 14:51

Citaat:

En als we moeten meemaken dat met de overname van VT4 en 5TV door De Vijver (Corelio/Woestijnvis/Sanoma) we weer een kans hebben moeten laten liggen op pluralistische informatie...:twisted:

Geert C 20 april 2011 14:55

Knack dat niet-verifieerbare partijpolitieke propaganda brengt, het is ver gekomen. :-(

fox 20 april 2011 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 5421276)
Knack dat niet-verifieerbare partijpolitieke propaganda brengt, het is ver gekomen. :-(

Vreemd dat het zelfs niet bij u opgekomen is dat Knack dat wel heeft kunnen verifieren.

fox 20 april 2011 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 5421260)
Knack is het partijblad voor de n-va geworden;
met RVC die elke keer staat te zagen, dat het geld op is; alsof hij zelf elke euro telt die in en uit de schatkist gaat.

Ik denk nochtans niet dat Knack geld heeft gegeven aan Louis Tobback om de peuter uit te hangen op de luchthaven van Zaventem.

Xenophon 20 april 2011 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5421284)
Vreemd dat het zelfs niet bij u opgekomen is dat Knack dat wel heeft kunnen verifieren.

Rationeel zijn helpt niet meer...

fonne 20 april 2011 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 5421276)

Denk aan het enorme markt-potentiëel dat door de andere Belgische media in Vlaanderen niet wordt aangeboord. Waarom maken ze in Vlaanderen kranten voor amper 40% van de Vlamingen en niet voor de andere 60%?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be