![]() |
Post hier uw uitgeprobeerde en goed bevonden recepten! :D
|
Nen bo me choco.
|
Geraspte wortel.
|
1/4de appel
1 banaan beiden liefst gepeld beetje sinassappelsap 1 of 2 Vitabiskoekjes Alles tezamen kappen en pletten. Erg lekker en gezond :D |
SP.a-VLD-Groen!
|
Citaat:
ps. de rekening voor de licentie is al op de bus... 8) |
Smeerlappekes :p Da's vals, mijnen thread zo saboteren :p Alcohol moet er in, akkernondepotvermiljaardedju!
|
Citaat:
|
15cl Wodka
15cl Grand Marnier 15cl Sinaasappelsap 1 klein flesje cola 2 schijfjes citroen klein beetje suiker goed schudden en laat me weten hoe het smaakt aub |
Citaat:
|
Citaat:
50cl methanol 1 schijfje citroen |
Dit klinkt op het eerste gezicht afschuwelijk, ik weet het, maar dit is echt een goed noodrecept voor op zomerfestivals enzo:Cola met rode wijn. Geloof het of niet: dat smaakt en gaat goed binnen. Ik ben niet de enige die dat vindt. Het is makkelijk mee te nemen (zakje wijn uit zo'n Aldi-wijndoos halen en in je rugzak, krijg je makkelijk binngesmokkeld op een festival, plaatsenlijk cola's bestellen en mengen met de wijn). Bespaar je zeker de helft van je drankjes mee uit. Bovendien krijg je niet zo die wazige roes die bier je kan geven, het lage alcoholgehalte en de caffeïne houden je alert, je kan dus makkelijk de hele dag doorzuipen.
|
Als je de cocktails graag "straf" hebt dan kan je altijd proberen met een aantal druppels tabasco. Pili-pili poeder lukt ook wel maar lang niet in alle cocktails.
|
Citaat:
Btw, mijnen bompa zei iets over nen trappist met een paar klontjes suiker, maar ik heb natuurlijk rationele tegenwerpingen tegen dat experiment (als da op niks trekt nen helen trappist naar de kl*en verdomme). Iemand ooit is gedaan? Btw2 : duvel + donker kasteelbier 50/50 is lekker. Integratie op z'n best. |
Neem een glas
Schenk daar 1/3 fruitsap in. Schenk 1/3 Passao in. Schenk 1/3 Pisang bij. Als je geluk hebt, blijven de kleuren "boven elkaar" (tot je ervan drinkt). |
Citaat:
1 deel Stevaertzever, 1 deel Robertgezeik, en 1 deel Verafstootshit Goed mengen en wachten tot het goedje paars wordt. Het is niet te drinken (veel te bitter, en het brandt heel hard in de keel), maar je krijgt er wel mierennesten mee kapot (hoe harder die mieren werken, hoe effectiever de coktail lijkt te zijn). |
Ik had dat mopje precies al eens gemaakt.
|
Citaat:
|
welk mopje? :roll:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be