![]() |
Open Doors: Christenen moslimwereld vrezen paasdagen
Citaat:
|
@ bf62
Volgens de kenners van de Islam valt dit allemaal reuze mee. De Islam is tenslotte een zeer vreedzame religie die geen geweld predikt en waar fundamentalisme slechts bij hoge uitzondering voorkomt .......... ?????? |
Jammer genoeg vrees ik dat dit juist is. De Christenen die omwille van huin geloof vervolgd worden verdienen onze steun.
|
In Ivoorkust is hetzelfde aan de gang als Nigeria.
Vroeger overwegend christelijk en nu overspoeld door islamieten die via het noorden binnenvallen. Binnen vijf jaar wordt de vroegere christelijke meerderheid helemaal weggeveegd en zullen ze de christenen vervolgen. Darfur hetzelfde. Maar blijf maar slapen hoor. ONS kan dit niet overkomen! Brussel is een uitzonderingske. Citaat:
|
Dit snap ik niet... Hier mag de Islam hun nest maken in de maatschappij, maar als het Christendom daar dan zijn nest wilt maken, is het kot te klein en kan het elk moment in de lucht vliegen.
|
Met een paar woorden geeft je aan hoe de situatie in werkelijkheid is. Dat dit uit de pers gehouden wordt heeft alles te maken met de huidige politieke lijn die door Brussel en Den Haag wordt gevoerd.
De Islam is de meest essentiële gewelddadige religie die gevoed wordt door de agressiviteit uit de voornaamste islamitische landen - M-O en Pakistan. Dit zijn allemaal open deuren want de feiten spreken voor zich. In Afrika zal het niet lang duren voordat de zaak geïslamiseerd is en het christendom verdwenen is. Het is een religie die de zwarte Afrikaan uitstekend past. Je hoeft niet te raden waarom. |
Citaat:
|
Citaat:
http://morallowground.com/tag/laurent-gbagbo-christian/ Wat vervelend toch. Godgeklaagd. Citaat:
Een geluk dat circe Hollandse rechtse blogs leest. Indien 't moslims betreft zijn christenen plots veel minder democratisch. |
Zo voorspelbaar Filo. Tegen het irritante op hoe je elke moslimdraad kapotmaakt door er stoute christenen bij te sleuren. Wel bewonderenswaardig hoe je als bekeerling je geloofsgenoten met hand en tand verdedigt.
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=154317 Probeer maar eens soortgelijke "smurfen" te vinden in de RKK. Veel geluk! |
Geweldig toch, die religie van de vrede!
Ik ben bekanst om, nog effe en ik steek me in 'n boerka. |
Citaat:
|
Citaat:
Nigeria kende al lang een zeer sterke aanwezigheid van moslims. Dat is niet nieuw. |
Citaat:
'4 april: Franse militairen vallen op verzoek van de VN-missie Gbagbo’s militairen in hun laatste verzetshaarden aan, naar eigen zeggen om burgers te beschermen.' En dan durven die Franse kruisvaarders nog partij kiezen voor een moslim in plaats van een christelijke fundamentalist, ongehoord! Hebben we nog eens meegemaakt in Bosnië en Kosovo. Dit gaat men toch niet vlug meemaken in de Islamitsche wereld, is het niet filo? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Intussen hebben gisteren in Rome, op goede vrijdag nota bene, muzelmannen een provocatieve openluchtgebedsdienst gehouden waarmee ze zogenaamd willen demonstreren voor meer godsdienstvrijheid in Italië.
Dat ze dit uitgerekend op goede vrijdag, in plaats van op één van de andere 51 vrijdagen van het jaar, menen te moeten doen, is beslist géén toeval, maar een bewuste provocatie. Nu ja, de aversie tegen deze walgelijke, als religie vermomde totalitaire ideologie die zelf niet toestaat wat ze wél voor zichzelf eisen, godsdienstvrijheid dus, zal door dit soort acties alleen maar toenemen. ![]() |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be