![]() |
Annick De Ridder trapt het af. Gadts achterna. Voelen zij wat?
Annick De Ridder stapt uit Antwerpse gemeenteraad.
Dat is de titel die ik in de Morgen kon lezen. Jullie ook: http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...enteraad.dhtml http://www.gva.be/antwerpen/annick-d...eraadslid.aspx Zien zij het niet meer zitten om een ministerpostje op de kop te tikken, en zoeken ze het daarom maal elders (wat zoeken ze elders: de centen van consultancy, het amusement van de bierproeverij ...)? Maken twee zwaluwen de lente ? |
:cheer: nog eens goed nieuws uit de politiek :cheer:
|
:cheer: eindelijk :cheer:
|
Ze heeft misschien iets opgelopen.
|
O-VLD in Antwerpen is een moeilijke zaak.
En Turtelhaarbosje zou naar Antwerpen verhuizen. Of dit een 'verrijking' is betwijfel ik ook. En met haar maatregel om de politie nog maar een keer te hervormen. |
Het is toch algemeen geweten dat politiek de beste interim is naar "de job van je leven"? Als ge iets wilt arrangeren, zowel voor uzelf als voor een ander, dan is politiek nog altijd de beste werkplek.
De meer illustere voorbeelden wachten weliswaar tot ze zijn uitgerangeerd (en krijgen dan dikwijls zeer vetbetaalde jobkes in de plaats, nietwaar Jean-Luc), maar het principe blijft. |
Nog even en het belang staat terug op de 1* plaats, miljaarde
|
Van Campenhout gaat spijt hebben dat hij zo vlug toegaf.
|
Citaat:
|
Juffrouw de Ridder is gewoon te competent, zij verliest haar levenslust in die gemeenteraad. En als je dan een functie krijgt waar je uw connecties vlot zult kunnen gebruiken met een salarisbonus erbovenop. 't is en blijft een blauwe é ;)
|
"te competent"? :D :lol: :rofl:
Bestaat dat, politiekers die "te competent" zijn? :D |
Competent in bed ja :rofl:
|
Citaat:
Annick was toch de bedwarmer van Ludo:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken jouw strafwetboek niet, maar ik peins dat zoiets wel gebiecht moet worden. |
Citaat:
duidelijk niet é, ze moeten weg 't moment dat dat blijkt. ;) |
zeg btw, is katoennatie niet zowat de slechtse werkgever van het land? Met dagcontracten voor arbeiders en dat maanden aan een stuk?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be