![]() |
Waarom toch?
Hoe komt het dat, wanneer je vrouw zwanger is, al haar vriendinnen over haar buik komen wrijven en haar hun gelukwensen meegeven... maar geen één die over jouw ballen wrijft en zegt: goed gewerkt!!
|
Citaat:
Jouw vrienden moeten over jouw ballen wrijven ... |
hmm daar heb je een punt
ik trek hierbij mijn verzoek in |
omdat het niet van u is? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gij ziet mij niet graag komen hé? Stel u voor dat ge nen kleinzoon hebt die wordt gelijk ik... |
Citaat:
Voorts: ik heb idd een kleinzoontje. Da's mijn mooiste cadeau dat ik ooit kreeg. Vlees en bloed van mijn eigen vlees en bloed...Prachtig wondertje! |
Ik ben geen macho hoor, misogyn wel maar geen macho. Het klopt wel dat ik een laag beeld heb van vrouwen.
Forumparanoia is hier wel aanwezig heb ik al gemerkt, maar neen ik ben geen vorige gebannen forummer. Ik wist ook niet dat gij een oma waart tot onlangs (ik geloof dat je het ergens vermeld hebt hier). |
Citaat:
Anderzijds wat betreft mijn oma-zijn: ik ben echt geen ouwe bomma 50 of 60+ hoor! Ik had nog 2 kinderen thuiswonen toen ik oma werd...de meeste van mijn leeftijdsgenoten hebben nog jonge kinderen. Ik ben wel zeer jong oma geworden en nogmaals: ben daar heel fier op! |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Maar eigenlijk moet daar zo'n negatieve betekenis niet aanhangen, te meer daar ik vriendelijk op hen neerkijk. Zoals een vader bij zijn dochter. Behalve dan dat ik ze frequent in bed tracht te krijgen. Waar ik me ook aan stoor is dat na de emancipatie en het feminisme er wel nog van de man gentleman-gedrag verwacht wordt. Als je op restaurant gaat is de rekening vanzelfsprekend voor de man, maar dan klagen ze wel dat de man meer verdiend dan de vrouw. 't Is 't een of 't ander. Ik gooi er nog een vleugje humor bovenop: Daniel Tosh: Women can do anything men can do http://www.youtube.com/watch?v=qMwPq-a-8W4 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enlighten me :-) |
Geen kinderen nemen.
Probleem opgelost. |
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be