![]() |
Haatbaarden en smurfen
De haatbaarden zijn blijkbaar fans van de smurfen! Ongelooflijk, maar waar.
Haakbaard ![]() Terrorbaard ![]() Zieligebaard ![]() Hamasbaard ![]() Muziekbaard ![]() Brilbaard ![]() Vakantiebaard Eeltbaard ![]() Villabaard ![]() Pedobaard Belgiumbaard ![]() Ben jij ook nieuwsgierig naar de avonturen van de haatbaardjes? 'Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen', zou Jambers zeggen. Dan verwijs ik jullie met alle plezier door naar deze link. http://dutch.faithfreedom.org/forum/...p?f=39&t=10437 |
U was deze nog vergeten te noemen.
Plofbaard op het moment supreme terwijl hij zijn 72 hoeries in ontvangst neemt: ![]() |
Citaat:
|
De zoveelste trolldraad :lol:
|
En dan Belirach, de staatsveiligheid-moordenaarsbaard.
|
Citaat:
|
Wat is er nu mis met mensen die een baard hebben en dan toevallig moslim zijn? Ik zag onlangs in t'stad nog een paar mensen met een baard, en die waren geen moslims. moet ik volgende keer eens zeggen tegen hun welk soort baard dat ze hadden?
Met alle respect, maar wat is nu het doel van dit topic? |
Citaat:
|
Citaat:
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...p?f=39&t=10437 |
Citaat:
|
Citaat:
Zo werkt het, niet omgekeerd. |
Citaat:
Bv. Pedobaard citaat: A FORMER Muslim minister at a prison near Burton, who collected an award at Buckingham Palace for his work, has appeared in court accused of five sex offences. Mohammed Hanif Khan worked with much recognition as the first Muslim minister at HMP Dovegate, in Marchington, receiving a Butler Trust award from Princess Anne back in 2004. He appeared at North Staffordshire Magistrates Court earlier this week accused of committing serious sexual offences with two young boys. The 41-year-old is accused of three counts of rape against a 13-year-old boy in Tunstall, Stoke-on-Trent. He is further accused of attempted rape and sexual activity with a boy under the age of 16 in Meir, Stoke-on- Trent. Both charges relate to a period between July and October last year. Bron: http://www.burtonmail.co.uk/News/Min...pe-charges.htm Vermits je niet aan het trollen bent (je eigen woorden) kan ik alleen maar besluiten dat je een pedofielen liefhebber bent vermits je opkomt voor deze persoon. |
Citaat:
Ik kom dan ook nergens in deze draad op voor deze persoon. Maar het is u dan ook niet te doen om deze persoon, maar om een hele groep mensen, op basis van afkomst en godsdienst te stigmatiseren (zoals ge in praktisch elke draad doet) en zo uw boodschap van haat rond te zaaien. Het is zo zielig dat ik er eigenlijk zelden op reageer. Had even een zwak moment ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een spijtige zaak dat er hier mensen rondlopen die de moeite niet doen om alles deftig te lezen. Maar toch de behoefte hebben om hun zeg te doen. Als men de RKK aanvalt of zwart maakt dan is het normaal maar als je de islam aanvalt dan stigmatiseer je? Misschien is dit een moment voor zelfreflectie. Door wie of wat zijn we zo hypocriet geworden? Door de indoctrinatie van de linkse kerk? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vindt dat gij als een kieken zonder kop dingen post. Citaat:
Citaat:
Bij sommige lees ik met veel interesse wat ze schrijven, zelfs als het niet strookt met mijn mening. Maar bij een aantal weet ik al langer dat het enkel gaat om platvloers racisme (de gebruikte taal alleen al), en dan vindt ik het verloren tijd. Zo ook met uw nonsens, sorry. |
Als de moderatie dit forum ook maar een klein beetje ernstig nam, was dit idiote topic al lang in de prullenbak beland, waar het thuishoort.
|
Had een grappige K&K-draad kunnen zijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be