![]() |
![]() Vreemd toch dat ons zwijntje de lijst leidt zonder een bal te hebben uitgevoerd in de laatste 8 jaar :? De arrogante zak is nog geen haar veranderd , zijn we allen zijn 'geen commentaar' politiek vergeten..waar hij nog zelf toegaf dat communicatie naar het volk zijn zwakke punt was , na de teleurgang van de CD&V ? Zijn we ook zijn nonchalante aanpak vergeten tijdens zijn regeerperiode wat betreft justitie ?? Ik begrijp niet dat de Vlaming dit niet heeft begrepen en eerder zijn kop verkiest dan het beleid van de CD&V , die man heeft alleen maar zijn zakken gevuld op privé , Vlaams en Europees niveau , onvoorstelbaar toch. Grotendeels van de top 11 politici zitten in het huidig beleid dus wat betekent dat de mensen het vertrouwen zeker niet verloren hebben ! De CD&V / NVA combinatie is gewoonweg kiezersbedrog daar deze twee partijen zeer ver uit elkander zitten ! [size=7]Laat u niet vangen!!! [/size] |
Het enige dat hier duidelijk is, is dat de Vlaming de huidige macht uitkotst.
Er wordt een oude gekende, die nota bene, al eens uitgekotst geweest is, vanonder het stof gehaald en prompt haalt die de eerste plaats. Freya, dankzij borsten en billen, steekt haar leider naar de kroon. Die zal dit gegarandeerd niet leuk vinden in zijn SP-dictatuur. De Spleet zinkt naar de zesde plaats. Moesten de mensen hun mening ECHT durven zeggen zou het lijstje er nog een stuk anders gaan uitzien, geloof me. Wat er ook steeds duidelijker wordt is dat de verkiezingsuitslag van 13/6 volledig zal afhangen van het lef van de Vlaming. Ps.: Het zwijntje leidt, lijden zal hij hieronder waarschijnlijk wel niet doen :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dit resultaat zegt ook veel over de modale kiezer en zijn prioriteiten: 1) voetbal 2) looks & tetten (in dit geval micro-tetten, de nieuwe trend?) 3) cafépraat :mrgreen: |
Citaat:
En dan is het nog Dehaene die het populairst is. Ik kan er niet meer bij. Zo te zien is die alles gepermiteerd; en hoe hautainer je gedraagt, hoe beter. Hij was het toch ook die zetelde in L&H en in Interbrew, een is gaan lopen met de centen en de andere wil geen belastingen meer betalen. En zo n persoon is dan populair. En geen dan nog geen nieuwe politici die opkomen bij de CD&V, maar de oude gedienden. Die het oude systeem weer zullen invoeren. ( en de samensmelting met N-VA belooft ook al niet veel goeds. Je moet kiezen, ofwel tegen ofwel voor Vlaanderen. Nu geeft men de indruk meer voor Vlaanderen te willen doen, maar men mag het niet te uitdrukkelijk naar voren brengen. Men denkt zo meer resultaat te bekomen) Kan er iemand mij dit alles eens uitleggen? Ik versta de Belgen niet meer. |
Citaat:
De Spleet: verkeerd gezien, is idd een plaats opgeschoven. Morel - Vandenbossche: ik vind dat Morel meer in haar mars heeft dan Vandenbossche. Ik heb VDB tot nu toe nog nooit een oplossing weten naar voor brengen die al niet naar voorgebracht werd door haar partijtop. Morel mag zelfs haar eigen menig verkondigen tegen die van de partij in :). Doe dat bij rood eens. |
Dehaene, de man die in Vilvoorde scheep ging met de Vlamingenhaters van de FDF om de burgemeesters-sjerp te bemachtigen.
Hoe zou Geert Bourgeois daarover denken, of de zelfverklaarde Vlaams-Nationalisten van le nouveau CD&V ? :mrgreen: |
Citaat:
en freya mag dan mss wel een tof gents meiske zijn, kvrees da de zet van de spa om haar populariteit uit te buiten dmv ne ministerpost misschien iets te vroeg gekomen is |
euh....
Zitten de Blokkers in hun maag met de populariteit van ons Brabants trekpaard misschien??? :lol: |
Citaat:
aangezien jij een aanhanger bent kan je er wellicht op antwoorden. wat heeft dehaene gedaan de laatste 10jaar (kzal het u gemakkelijk maken :wink: ) |
Begrotingen in evenwicht gehouden, ons hierdoor de EU binnengeloodst, geen luchtkastelen proberen te verkopen aan de kiezers, de werkloosheid doen dalen tijdens z'n regeerperiode,....
Ik was zelf ook geschrokken van z'n enorme populariteit, het is vooral de no-nonsense aanpak die het hem doet denk ik. |
Citaat:
|
Van L&H weet ik te weinig af.
Interbrew: Dehaene moet er alles aan doen om dit bedijf in onze regio te houden, zo simpel is dat. De feiten zijn: Interbrew heeft een studie laten bestellen om de fiscale gevolgen van een eventuele verhuis naar een ander land te berekenen. Dit staat gelijk met het wakker houden van de plaatselijke regeringsleiders, niet meer, niet minder. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat Interbrew betreft, het is nu misschien wel zo dat men moet proberen ieder bedrijf, omwille van de tewerkstelling, in Belgie te houden, maar op welke manier. De grote bedrijven dreigen met het vertrek naar het buitenland als ze teveel belastingen moeten betalen.( doen het achteraf toch meestal wel. Ik zou eigenlijk graag eens weten wat er precies is beslist wat betreft de fiscale positie van Interbrew in Belgie). Maar je kan toch moeilijk zeggen dat het dingen naar een politiek mandaat ( het gewestelijk en nationaal belang primeren) en een zetel in een raad van bestuur, gemakkelijk te combineren zijn. Daarnaast nog eens de houding van Dehaene in dit onderwerp. Andere vraag. Waar zijn de jonge elementen in de CD&V? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be