![]() |
Van de website van het Roze Huis:
Soms weet je toch echt niet meer wat je hoort. Een ultraorthodoxe rabbijn uit Jeru-zalem heeft het niet echt begrepen op homo's en op konijnen. Volgens de schrift"geleerde" David Basri worden homoseksuelen na hun dood gere-ïncarneerd in konijnen, die bekend staan om hun biseksuele gedragingen, schrijft de Israëlische krant Ma'ariv. "Homoseksuelen zijn nog erger dan dieren, want de dieren zelf doen niet wat zij doen. Daarom reïncarneren ze in konijnen die gekend zijn voor hun biseksuele gedragingen", verklaarde de rabbijn, die het probleem van de holebi's blijkbaar zowel bij de wortels als de wortelen wil uitrukken. De holebi-gemeenschap in Jeruzalem is sinds verscheidene dagen het mikpunt van een agressieve campagne van het orthodoxe milieu naar aanleiding van de derde jaarlijkse Gay Pride die onder het motto "liefde zonder grenzen" door de heilige stad trok. Ondanks de vijandigheid jegens homoseksuelen in Israëlische religieuze kringen, werd homoseksualiteit in 1988 gelegaliseerd en worden de rechten van homoseksuele paren sindsdien door de rechtbanken in het land erkend. Ik dacht dat er aan onze katholieke fundamentalisten een steekje los zat, maar hun joodse tegenhangers moeten zeker niet onderdoen... ![]() |
:lol: ze zitten er ferm tegen ginds.
Homo's branden gewoon in de hel. c'est tout |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, schone tijden... :-D
|
Dat heeft die rabbijn--->rabbit uit zijn dikke (wortel) duim gezogen.
![]() |
:lol:
|
Citaat:
Ik denk dat Anna List hier ook hard om zou hebben gelachen. |
Roger Rabbit.
Das kei-grappige film :-o |
Trailer
Kinderfilm die veel te griezelig is voor kinderen. En veel te moeilijk te begrijpen eigenlijk. :-o |
Metalocalypse :cheer:
|
Reïncarneren? Heeft die man wel het goede geloof voor?
Overigens is er niks mis met terugkomen als een konijn hoor, het kan erger... |
Ik wou dat die rabbijn gelijk had...
|
Citaat:
|
Worden konijnen ook homoseksuelen? Dat zou pas interessant zijn!
|
Citaat:
|
Watmet lesbische konijnen ?? :?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be