![]() |
Vlaamse tieners gevaarlijkste van de wereld
05/06 Vlaamse tieners agressiefst ter wereld
Heeft u thuis een elfjarige bengel rondlopen? Wist u dat uw zoon of dochter geregeld op de vuist gaat op de speelplaats? Dat kunnen we niet met zekerheid zeggen, maar de kans is wel erg groot. Volgens een onderzoek van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) zijn de Vlaamse scholieren namelijk niet vies van een robbertje vechten. Bijna drievierde van de 11-jarige jongens is tijdens het schooljaar betrokken bij een vechtpartij op de speelplaats. Bijna 40% vecht zelfs meer dan drie keer per jaar. Daarmee bekleden de Vlaamse 11-jarigen wereldwijd de eerste plaats. Ook de Vlaamse meisjes zijn niet vies van een partijtje worstelen tijdens de schooluren. Een op drie elfjarige meisjes vecht minstens één maal per jaar een stevig robbertje uit. VB geeft mooie voorbeeld :roll: |
Een triest record... :(
|
Citaat:
Dit heeft uiteraard weer heel veel met het Blok te maken... :lol: :lol: Overigens, het is in vnl. Amerkaanse scholen, niet in Vlaamse scholen, dat aan de ingang metaaldedectoren staan. |
En toch, ik heb nog nooit gevochten.
Of ja toch wel, in de lagere school 2x :cry: |
Bloxbuster misschien is dit een slogan voor jou!
EIGEN VOLK LAATST :twisted: |
En dan durven ze nog zeggen dat de Vlamingen zo'n mietjes zijn.
|
Is dat onderzoek vóór of na Rob Klop uitgevoerd? Na het stichtende voorbeeld van deze éénmansknokploeg van het Vlaams Blok, zou het gemiddelde vechtende Vlaminkjes nog wel eens wat hoger kunnen liggen... :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kindsoldaten worden niet tot tieners gerekend zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het onderzoek trouwens ook nogal subjectief, wat is vechten??? Een keer krabben een schop geven, helemaal in elkaar slaan, met/zonder wapens? Vechten kan veel inhouden en omdat dat er niet wordt bijgezegd vind ik het totaal onaanvaardbaar om hier enige conclusie aan vast te maken, laat staan een partijpolitieke conclusie! |
Citaat:
Is er in de enquête onderscheid gemaakt tussen autochtone Vlamingskes en allochtone leerlingen? Dit om te vermijden dat alle schuld op de ...allochtonen wordt gestoken! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nooit gevochten op school. 'k Zal weer te braaf zijn hé :? :wink:
En buiten 't school: één keertje (maar da's al lang geleden hoor) ![]() |
Graag een vermelding van uw bron met HTML-link aub. U zegt wel een onderzoek van de WHO maar ik zou het artikel toch zelf willen lezen. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat Bloxbuster geen correcte informatie geeft.
En wat heeft dit met het Vlaams Blok te maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be