![]() |
croissants
In mijn buurt zijn twee bakkers.
De ene is van belgische origine. Hij heeft een mooie zaak, werkt met veel personeel. Granieten toog en zo. Zijn croissants kosten stukken van mensen, maar ze zijn aan de droge kant. Hij spreekt geen woord Nederlands (alleen Frans). Zijn taarten zijn super-lekker. De andere is van marokkaanse origine. Zij heeft een onooglijk rommelig winkeltje waar je naast de gebruikelijke producten ook nog vanalles en nog wat kunt krijgen. Haar croissants kosten 30 cent, en het zijn de lekkerste die ik in deze buurt heb gevonden in al de jaren dat ik er al woon. Zij spreekt een woordje Nederlands. Haar taarten trekken op niet veel. Waar denken jullie dat ik liefst ga de zondagmorgen? |
naar huis
|
Kapitalistische zwijnen aan zet in deze topic.
De multicultuur als voorwendsel. Als dit de argumentatie is dan nog liever een croissant uit de supermarkt, bewaard onder inerte lucht. |
Citaat:
|
Het hangt er van af wat je wil gaan halen. Een halal croisantje of een superlekkere taart.
En al de rest is praat voor de vaak. |
Citaat:
|
Citaat:
Bent u een VB'er ? Eet u liever croissants dan taart ? Bent u te gierig om duurdere taart te kopen ? Heeft u smetvrees ? Woont u uit armoede in Brussel ? Bent u een moslimknuffelaar ? Hoeveel keer per week eet u frietjes ? Bent u afgedwaald van de forummer van de week draad ? :lol: |
Citaat:
Dat is dus wel problematisch. |
Die marokkaanse zou de laatste/beste croissants op de planeet mogen hebben. Neen bedankt.
|
Voor de lekker croissants én het NL naar de Marokkaan.
Alleen als de Franco écht héle lekkere taarten heeft én als ie je bestelling in het NL wil begrijpen, kan je daar al eens je taarten kopen, eh. |
Vergeet haar niet te vertellen dat de croissant uitgevonden zijn in Wenen toen Karel Martel de moslims in de pan hakte!
Vandaar de rijzende halve maan (croissant) |
Halal of niet, zich gaan voeden bij de verdringer van ons eigen Vlaamse Volk, is ons met Hard en Ziel overgeven aan de 'Islamieten'.
Neen, dank U! niets voor mij!:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze spreken daar trouwens perfect Nederlands (komen van Nederland). |
Citaat:
|
Citaat:
Of ze daar Nederlands spreken zal me worst wezen, zo weinig mogelijk interactie met islamieten is het streefdoel, als het even kan liever GEEN contact met de volgelingen van deze walgelijke godsdienst. Zelfs niet aan de kassa van de Hema.... Maar wees gerust, verder ga ik bij zowat alle nationaliteiten en strekkingen winkelen of op restaurant, met veel plezier zelfs. Bij restaurants van de Oosters keuken hebben we zowat een abonnement;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be