![]() |
Een van de redenen waarom het Weverke zo populair is.
Ik las net in De Standaard de rubriek 'Kreten en Gefluister'.
link: http://www.standaard.be/krant/tekst/...cleid=PV39C8Q5 meer bepaald het paragraafje dat ik hieronder in quote weergeef. De reactie van het Weverke is toch subliem. Venijnig juist ("waar houden die academici zich in hemelsnaam mee bezig maar vooral, waar houden jullie journalisten zich in hemelsnaam mee bezig", gezegd zonder woorden maar des te beter verstaan) Weergaloze humor met dubbele bodem ("als jullie bedoelen dat ik vind van mezelf dat ik vaak of altijd gelijk heb, dan moet ik jullie gelijk geven", eveneens gezegd op een meer dan smakelijke wijze). Citaat:
Juist of juist ? |
Uw linkje werkt niet Schooffie omdat enkel Standaard abonnees toegang hebben...en daar ik nog liever dood val dan een bijhuis van De Morgen te sponsoren behoor ik uiteraard fier tot de niet abonnees.
|
! ! !
;-)
Citaat:
|
Zou kunnen, en dan? Is hij dan nu 'ontmaskerd'?
|
Citaat:
|
:lolabove: omdat een politicus refereert aan zijn partij, zou hij een laag zelfvertrouwen hebben?
wetenschapper van m'n kl****, ja |
Populair klinkt zo goedkoop.
Dewever overklast op zijn gemak de ganse belgische politieke wereld. en dat hij de rede (jawel) aan zijn kant heeft, maakt het nog zoveel gemakkelijker. Al de tegenwerking is niet meer dan wanhoop en angst. |
Citaat:
Maar ondertussen heeft het Weverke die pseudo-wetenschapper toch maar mooi in zijn hemd gezet, en heel wat glimlachen op Vlaamse gezichten teweeg gebracht. (... alhoewel, om je 'vijand' een hak te zetten, moet je hem kunnen doorgronden ...) |
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bij BDW weet ge waar ge u aan kunt verwachten, dat is uniek in de Belgische politiek. |
Citaat:
Bart zal woord houden? Zal dan alles stoppen? Gaan we dan opnieuw beginnen? Of gaan we ons voorbereiden op nieuwe verkiezingen? Persoonlijk vind ik de uitspraak van Bracke zinloos: "De NV-A gaat nu het heft zelf in handen nemen". Daar kwam het toch op neer. Waarom zinloos? Het gaat toch niet, de Walen willen niet, de Brusselaars willen niet, de rest van de Vlamingen willen niet en de Vlamingen hebben meer ruzie met elkaar dan wat anders. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be