Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   SP.A heeft dé oplossing voor rellen in recreatieparken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=154465)

Snerror 27 april 2011 13:37

SP.A heeft dé oplossing voor rellen in recreatieparken

SP.A heeft dé oplossing voor rellen in recreatieparken:

Bouw gewoon recreatieparken bij!

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110427_056

Waarom heeft niemand daar eerder aan gedacht?

Txiki 27 april 2011 13:46

Typisch toch? Probleem verschuiven, probleem opgelost.

Xenophon 27 april 2011 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5431017)

Citaat:

'we care'

:rofl:

Txiki 27 april 2011 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5431041)
:rofl:

:rofl: goeike

omaplop 27 april 2011 13:58

Tuurlijk is dat de oplossing!!! telkens die verrijkers er weer eens duchtig op los slaan , krijgen ze voetbalvelden, speelpleinen, parken enz ...erbij!!!

Wie nu nog niet inziet dat dat allemaal niet helpt is meer dan blind en zou eigenlijk moeten monddood gemaakt worden erbij!!!

Als we nu eens allemaal de BMW's en Mercedessen van die verrijkers zouden stukslaan, zouden wij, als Belgen, dan ook "beloond " worden???

Txiki 27 april 2011 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 5431062)
Tuurlijk is dat de oplossing!!! telkens die verrijkers er weer eens duchtig op los slaan , krijgen ze voetbalvelden, speelpleinen, parken enz ...erbij!!!

Wie nu nog niet inziet dat dat allemaal niet helpt is meer dan blind en zou eigenlijk moeten monddood gemaakt worden erbij!!!

Als we nu eens allemaal de BMW's en Mercedessen van die verrijkers zouden stukslaan, zouden wij, als Belgen, dan ook "beloond " worden???

:cheer: meer botsautookes :cheer:

Bierke 27 april 2011 14:01

pff uitleven noemt ze dat .. en ze is dan Yamila Idrissi een oervlaamse naam.
waarom laat ze die jongeren niet bij haar thuis zich uitleven da's pas een I CARE gedachte !

Cynara Cardunculus 27 april 2011 14:01

Citaat:

Yamila Idrissi
was te verwachten.

Nou ja, IN Brussel, waar haar stemmers "zich kunnen uitleven"..... NO GO zone voor aboriginals dus. Maar who cares? als ze dan d�*�*r blijven, en WIJ een allochtonen-vrij zwembad krijgen aub? of is dat discriminatie als wij dat vragen? Moeten we anders eerst onze djellaba aandoen om apartheidszwemmen te krijgen?

bgf324 27 april 2011 14:46

In Brussel dan nog.

Misschien moeten we dan maar gewoon een muur rond Brussel bouwen en iedereen neerschieten die er over komt gekropen?

Txiki 27 april 2011 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5431159)
In Brussel dan nog.

Misschien moeten we dan maar gewoon een muur rond Brussel bouwen en iedereen neerschieten die er over komt gekropen?

Lang beide kanten.

AsGard_SGO 27 april 2011 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5431036)
Typisch toch? Probleem verschuiven, probleem opgelost.

Inderdaad.. da's volgens velen trouwens de manier waarop je aan poliiek moet doen. Niet iets oplossen nee, doorgeven en vooruitschuiven terwijl je de indruk wekt dat je iets bijdraagt of regelt. Weet het is waarschijnlijk niet populair om te zegen maar het word eens tijd dat we met zijn allen eens een halt roepen aan het in stand houden van dat systeem. Maar ja dat lijkt teveel gevraagd vnadaag de dag.

Snerror 27 april 2011 15:22

Niemand die dit durft te verdedigen?

Cynara Cardunculus 27 april 2011 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5431247)

IK natuurlijk.

Het was al mijn voorstel van eergisteren: geef die mannen gewoon een apart halal zwembad voor moslims-only ! Desnoods doen ze aparte zwemweken voor de burka's en dan voor de boxershorten, maar in ieder geval ZONDER die kaffercops, en mèt religieuze politie. en de problemen zijn opgelost

Ze moeten dan wel wegblijven uit de haram zwembaden waar al die hoeren zitten hé.

AsGard_SGO 27 april 2011 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5431255)
IK natuurlijk.

Het was al mijn voorstel van eergisteren: geef die mannen gewoon een apart halal zwembad voor moslims-only ! Desnoods doen ze aparte zwemweken voor de burka's en dan voor de boxershorten, maar in ieder geval ZONDER die kaffercops, en mèt religieuze politie. en de problemen zijn opgelost

Ze moeten dan wel wegblijven uit de haram zwembaden waar al die hoeren zitten hé.

Hey proficiat.. u hebt net de moderne versie van apartheid her-uitgevonden. Niet mis als linkse rakker of ben ik hier verkeerd in? In dat geval alvast me excuses.

Carnivore 27 april 2011 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5431161)
Lang beide kanten.

haha! Wie zou er ìn willen dan?

bgf324 27 april 2011 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5431247)

Wat valt er te verdedigen aan zulk idioot plan?
SP.a doet alsof die 200 jongeren zo gefrustreerd waren omdat de verplaatsing naar Hofstade zo ver was. (En het is in Vlaanderen, een mens zou van minder gefrustreerd worden)

Carnivore 27 april 2011 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGard_SGO (Bericht 5431262)
Hey proficiat.. u hebt net de moderne versie van apartheid her-uitgevonden. Niet mis als linkse rakker of ben ik hier verkeerd in? In dat geval alvast me excuses.

Die apartheid wordt al een 40tal jaren ingevoerd vanuit de arabische landen.
Had je dat nog niet gezien?

Cynara Cardunculus 27 april 2011 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGard_SGO (Bericht 5431262)

ik volg gewoon de koran man! heel de islamitische ideologie is gebaseerd op apartheid. Wist U dat niet?

Je hebt vb. moslims en dhimmies, dat zijn niet dezelfde mensen hoor. moslims gaan naar het halal zwembad en dhimmies naar het haram zwembad met de hoeren.

kameleon 27 april 2011 15:33

Heel Brussel is een recreatiepark voor die mannen.

den dinges 27 april 2011 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5431017)

Recreatieparken enkel voor allochtonen ? Waar wij niet binnen mogen ? En zij mogen in de onze niet binnen ? Dat zou een goede tijdelijke oplossing kunnen zijn, in afwachting er een degelijk remigratiebeleid uitgewerkt word, als België eindelijk terug een regering heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be