Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Onvrede met politiek? Maak een lijstje en pak een bulldozer. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15447)

Erw 5 juni 2004 12:25

In de VS zonet:
Kerel was de politici zodanig beu dat hij eerst een lijstje met hun namen en addressen maakte om dan met een bulldozer al hun huizen selectief plat te gaan rijden. De politie was niet in staat om hem tegen te houden want de bulldozer bleek bestand te zijn tegen kogelinslagen en hij kon z'n lijstje mooi afwerken. :mrgreen:

NVG 5 juni 2004 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw
In de VS zonet:
Kerel was de politici zodanig beu dat hij eerst een lijstje met hun namen en addressen maakte om dan met een bulldozer al hun huizen selectief plat te gaan rijden. De politie was niet in staat om hem tegen te houden want de bulldozer bleek bestand te zijn tegen kogelinslagen en hij kon z'n lijstje mooi afwerken. :mrgreen:

Weet iemand waar Leterme woont? :mrgreen:

illwill 5 juni 2004 12:35

Deze gestoorde man sloopte de huizen van mensen die medeverantwoordelijk waren voor het niet verkrijgen van zijn bouwvergunning.

Jan van den Berghe 5 juni 2004 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Deze gestoorde man sloopte de huizen van mensen die medeverantwoordelijk waren voor het niet verkrijgen van zijn bouwvergunning.

Weet iemand de plaats waar dit gebeurde?

Erw 5 juni 2004 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Weet iemand de plaats waar dit gebeurde?

Granby, Colorado

Dit sluit aan bij:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Uit rijkdom zeker? De gemiddelde Amerikaan heeft een huis dat men hier nog niet eens een tuinhuis durft noemen en bij de insteharde scheet wegvliegt. Uit rijkdom zeker? Er leven meer mensen onder de armoedegrens in de VS dan in Europa. Uit rijkdom zeker?

De gemiddelde duitser woont ook in een huis dat zo groot is als een kiekenkot. Dat is deel van de cultuur. De middenklasse in de VS woont trouwens niet echt in slechte huizing in vergelijking met Belgie. U heeft een trailerpark gezien, en heeft dat veralgemeend naar "De gemiddelde Amerikaan". De armoedegrens ligt in de VS trouwens consequentelijk hoger als in Europa.

TomB had gelijk dus, een scheet volstaat duidelijk niet.:mrgreen:

Guderian 5 juni 2004 13:57

Citaat:

In de VS zonet:

:lol: Die yankees zijn op sommige vlakken onverbeterlijk! :lol:

C uit W 5 juni 2004 20:59

Ze zouden dat eens mogen doen met SS, als wraak voor die zonevreemde woningen die hij vernielde. :twisted:

solidarnosc 5 juni 2004 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

In de VS zonet:

:lol: Die yankees zijn op sommige vlakken onverbeterlijk! :lol:

Misschien moet Moore hier wel een film over maken. :lol: :wink:

tomm 5 juni 2004 23:09

Een ding kun je zeggen van Amerikanen ze durven wel meer dan Belgen.
Als ik mijn leven ooit beu zou zijn doe ik zeker ook zoiets, mijn vorige werkgever weet ik al wonen.

tabufferkwa 5 juni 2004 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Als ik mijn leven ooit beu zou zijn doe ik zeker ook zoiets, mijn vorige werkgever weet ik al wonen.

Stalin is toch al dood :roll:

straddle 6 juni 2004 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm

Ik kan je volgen, ik heb het ook niet zo voor mijn vorige (belgische) werkgever... :lol: :lol:

Funghus 6 juni 2004 19:00

Schitterend! :D

ray 7 juni 2004 13:53

de beste vond ik dan nog dat ze hem er enkel uit krijgen door explosieven te gebruiken... nu ja, alles is goed zeker zolang ze maar een excuus hebben om hun wapens uit te testen

thumbs up voor die kerel wegens de originaliteit en creativiteit van zijn acties!

Max 7 juni 2004 14:44

What a way to go huh!? :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be