![]() |
Geheime video uitgelekt van de voorbereidingen van het huwelijk tussen William & Kate
|
Wa interesseert ons nu de Willy en de Kate.
|
Wie is da mss ?
|
Citaat:
Een bierzuipende tenenlikker die de tenen van kate nietaantrekkelijk vindt. |
Citaat:
Kate kan misschien lekker zijn, maar volgens mij met capsones van hier tot in Tokyo ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kreeg deze avond een smsje van mijn moeder, met de vraag "of ze morgen den trouw niet moest opnemen voor mij" 8O
Astemblieft zeg!! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een attack is gegarandeerd |
Citaat:
Kate was in haar studententijd nogal een wild fuifbeest. Altijd op je tellen moeten letten, je nooit meer ne keer goed kunnen laten gaan, omdat iedereen alles ziet en opmerkt wat je doet......zou geen leven zijn voor mij. |
Citaat:
Als ik naar het huwelijk van een of andere vriend/vriendin moet dan zit ik mij al strontsierlijk te vervelen in die kerk....laat staan dat ik behoefte zou hebben om nar den trouw te kijken van iemand die ik nie ken. Vergeet da maar. Ik kan me de eerste reactie's zo al inbeelden: 't was een schoon kleed dat ze aanhad........ofwel......da kleed trok op niks, en heb je gezien wat da Camilla aanhad? Allé ja...als ge daarmee je dagen moet vullen, 'k weet niet se....dan mist ge enorm veel in je leven |
Citaat:
Sommigen zijn precies echt serieus in het leven. |
Citaat:
Wel leuk filmke ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be