![]() |
Osama Bin Laden is dood!
|
Osama Bin Laden zou vermoord zijn door Amerikaanse troepen in Pakistan.
Live : http://www.zerohedge.com/article/fol...-nation-live-0 |
|
"Kernbom ontploft in Europa als bin Laden wordt opgepakt"
Het zelfverklaarde brein achter de aanslagen van 9/11 waarschuwt dat terreurorganisatie al-Qaida een kernbom heeft verstopt in Europa. Die zal een "nucleaire hellestorm" ontketenen als Osama bin Laden wordt opgepakt of gedood, dreigt Khalid Sheikh Mohammed volgens dossiers die bij klokkenluiderssite WikiLeaks belandden. De man zit sinds 2006 opgesloten in de Amerikaanse Guantanamogevangenis op Cuba.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...opgepakt.dhtml |
goed nieuws!
Nu afwachten op hun wraakacties. Alhoewel Bin Laden dood is, zal het terrorisme niet doen afnemen, jammer genoeg. |
Citaat:
Bijzonder opmerkelijk dat dit soort van bedreigingen een weekje voor deze gebeurtenis in het nieuws komt. Niet ? |
Citaat:
Dus volgens U, geen einde aan de 'War on terror' ? |
Citaat:
|
Wacht maar af, die gekken in het midden-oosten laten die niet zo maar passeren.
War on Terror is niet over. Wie denk dat nu alles peis en vre is in het midden-oosten, is een beetje naief. Want die gekken zijn als onkruid, de kop eraf is niet voldoende, men moet de worstels vernietigen, want komt het gewoon terug. |
Weet iemand soms te vertellen voor wat betrokkene eigenlijk ging, hetgeen hij poogde te bereiken?
Macht, roem, rijkdom of misschien wel het lot van de miljoenen naamloze Afrikanen welke met de stilzwijgende toezegging van Wereld's Imperialisme en Kapitalisme tot aan de 'bones' door meedogenloze criminele dictaturen worden uitgebuit en uitgezogen. Had vroeger reeds, de 'Westerse alliantie' deze problemen globaal en grootschalig aangepakt, zouden wij nu niet opgescheept zitten met al deze ongewenste en onwettige immigratie en al de miserie dat dit met zich meebrengt. Zolang de overlast van het vorige grotendeels zal worden opgevangen door de zwakste bevolkingslagen, ziet het er niet naar uit dat er gauw iets zal veranderen, op het vlak van de billijke verdeling van 'Werelds' rijkdom. Ban Laden was rijk, miljardair = waarschijnlijk ook knettergek ofwel ...... wie weet!!! Hoe dan ook: moge hij in vrede rusten.:-( |
Citaat:
Er bestaan wel degelijk echte gekken die met plezier mensen opblazen en terreur zaaien, daar moet je niet eens een regering voor hebben... |
Prachtig nieuws.
We zullen een paar maanden meer last dan gewoon hebben met Barcelonafans, maar ik hoop ook dat met de dood van Osama niet gestopt wordt op te treden tegen andere islamitische haatzaaiers in het Westen. |
Ik vraag me af of het echt zo is. Zijn er beelden van hem, hij is al gelijk meegenomen en vlgs moslimwijze behandeld. Schijnt al in zee begraven.
Geen beelden van het lichaam?????:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
But his spirit and philosofy will live on!
En kijk hoe ver die geraakt is... de VS bijna op haar knieën, bankroet, in 6 landen oorlog aant voeren, alle VS marionetten in het Midden OOsten vallen als domino's. HEIL OSAMA! Ik geloof er weinig van eigenlijk, volgens mij was die al lang dood. Pics or it didn't happen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be