![]() |
Het is en blijft een mietje, hé !
Ik denk dat het ondertussen bij iedereen wel zal gaan dagen waar het schoentje écht wringt : De Rupo kan het niet.
Vindt ook Karel Vick op p. 9 van de gazet van Antwerpen van vandaag. |
Of hij het kan, weet ik niet, maar in ieder geval : hij durft niet!!
|
Citaat:
|
Di Rupo doet het tot nu toe uitstekend, de Walen hebben nog geen eurocent minder én Vlaanderen heeft nog geen enkele bevoegdheid meer.
Vanuit Di Rupo's standpunt is het dus onzinnig om premier of formateur te worden, vanuit Di Rupo's standpunt is het doel 'Vlaanderen' breken. Hiervoor moet ofwel BDW een Letermeke doen of moeten de andere partijen BDW in een cordon plaatsen, enkel dan zal Di Rupo bewegen. |
Citaat:
Vergelijk: als je graag soep eet, en je moeder is soep aan het koken, en die bijna-soep staat al een eindje op het vuur, dan moet je niet klagen 'dat er geen soep is vandaag, net als er geen soep was gisteren'. De oude krokodillen gooiden de soep weg, nog voor de groentes nog maar gewassen werden ... dan staan we er nu toch al een eindje beter voor. Klaag je toch, omdat de soep nog niet voor je in je bord uitgeschept is ? Denk dan: De man die beslist en zich ook wel eens vergist, krijgt meer in de kist dan de perfectionist die de aansluiting mist... ('k weet niet meer van wie ik dit gepikt heb) |
:cheer: hoera! dan toch een doorbraak :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En met zijn "gelovigen" gedoel ik de mensen die denken/dachten dat DI Rupo de premier ging worden van de regering die 30 miljard structureel o.a. in de sociale zekerheid gaat besparen. Een sociaal bloedbad aanrichten onder zijn stemmers dus... In geen duizend jaar. |
Citaat:
Bart: Als Elio niet wil dan ben ik wel kandidaat Elio: ......................... Franstaligen: Bart mag niet, het is een valstrik. Bart durft maar mag niet, Elio mag maar durft niet en daar valt geen speld tussen te krijgen. Het "ik wacht op de koning" verhaaltje dat Elio ons tracht op te spelden is van een bedroevend laag niveau. Straks gaat hij ons nog willen doen geloven dat de Koning daar iets in te zeggen heeft ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn motivatie om NVA te stemmen heeft op zich niets met nationalisme te maken, maar wel met mijn verlangen om verandering te zien. Vlaanderen is zich aan het keren tegen de traditionelen en de alternatieven moeten gebroken worden samen met die hoop op verandering. |
Di Rupo durft niet omdat hij bang is armoede in Wallonië te hebben. Wat betreft De Wever heb ik geen mening, want ik weet ook niet wat zijn standpunten zijn( in een notendop)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wallonië zou perfect een beleid kunnen voeren zonder tekorten. Zelfs een sociaal beleid.
|
Citaat:
|
Citaat:
En die Franstaligen kruipen nu massaal over de taalgrens. Bang dat ze bij een splitsing te veel gaan moeten opdraaien voor hun arme landgenoten? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be