![]() |
Vandaag was er in Den Haag een betoging van de wel heel erg foute Nederlandse Volksunie (NVU). Uiteraard was er een net iets talrijkere tegenbetoging van al even fout extreem-links, dus het percentage neanderthalers liep geweldig hoog op in het Haagse stadscentrum (nog een geluk dat ik er ook was). Enfin, afgezien daarvan stoorde het me mateloos dat die malloten van de NVU het blijkbaar nodig vonden om een tweetal Vlaamse-leeuwenvlaggen nogal prominent in hun optocht mee te dragen. Nu weet ik niet meteen of ze dat zelf deden, of dat er een afvaardiging van enkele zogenaamde Vlamingen was, maar in beide gevallen zijn ze er grandioos in geslaagd om het beeld van Vlaanderen weer eens grondig te verstoren (cf. het NOS-journaal). Bedankt, lullo's, zal ik hier maar m'n best doen om een democratische Vlaams autonomisme te verdedigen!
|
Amen to that!
|
Volgens Guderian maakt dat allemaal deel uit van een heel slimme strategie om sympathie te kweken voor het Vlaamse gedachtengoed in het buitenland bij de machtshebbers...
|
Spijtig dat die extremisten andermans ideaal verkrachten. Het merendeel weet waarschijnlijk niet eens waarvoor de Vlaamse Beweging staat, of zijn het althans lang vergeten.
Als ze maar tegen iets kunnen zijn is het goed zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Ik hoop voor jou en je partij dat het geen VB-leden waren, want die NVU'ers zijn neo-nazi's zonder meer (cf. de in die kringen populaire Duitse keizerlijke vlag). |
Citaat:
Ik zou overigens niet weten wat het probleem is met Vlamingen (een vrij omvangrijke delegatie) die daar op die betoging aanwezig waren tegen de yankee-agressiepolitiek. Enkel dwazekloten die geen aandacht waard zijn weten niet dat de Vlaamse Leeuw een natiesymbool is en geen ideologisch gekleurde vlag. |
Citaat:
|
Als het VB dan toch wil gaan betogen, dat ze hun eigen symbolen en vlaggen dan meepakken:
![]() Of hebben ze schrik dat ze de partij daarmee in opspraak brengen? Dat ze een heel land, HUN land, daarmee in opspraak brengen, ontgaat hen waarschijnlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft die "keizersvlaggen"... De zwart-wit-rode vlag is gewoon een officiële Duitse vlag geweest totdat men in die verachtelijke Weimar-republiek het nodig vond om die zwart-rood-gouden vod in te voeren. Overigens zijn die "keizersvlaggen" ook de kleuren van een beroemde en beruchte Vlaamse studentenclub. :mrgreen: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nee, een kleine minderheid separatisten in de helft van een land. |
Dan nog. Een mooie gelegenheid voor jullie om nog eens te zeggen hoe vreselijk racistisch wij vlaamsgezinden allemaal zijn.
|
Citaat:
Deed ik dat dan? |
ah, onzaliger nagedachtenis aan incidenten van het voorbije jaar op dit forum...
ik ga daar geen moeite meer insteken want dat hebben anderen al veelvuldig gedaan. Vraag maar eens aan Tantist bvb. |
Citaat:
Dat is de oude tijd. |
:lol:
ok dan, oude tijd. Ik hou u daaraan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be