![]() |
Rik Daems (wie is dat ook weer) helpt de N-VA
Ouderen onder ons weten nog wie Rik Daems is: een oude man, lid van de VLD. Hij is nog altijd senator.
Hij komt niet vaak meer in het nieuws, en dat pikt. Nu heeft hij in zijn zoektocht naar een nieuwtje, toch iets gevonden om in de pers te geraken. Ai, het heeft te maken met transferts, dus ... maar beter zwijgen? Neen hoor ! De tong uitsteken naar de nva: sliep sliep, waar blijven jullie met dit nieuws ? Hoe dan ook, senator Rik Daems krijgt van mij een hartelijke dank, voor het accentueren van alweer een stroompje transferts. (salutations �* ta jolie femme, Rik) http://www.standaard.be/krant/tekst/...cleid=2K39OAP2 Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de man altijd een verschrikkelijke blaaskaak gevonden. Als hij al de voorbije jaren in het nieuws is gekomen was het de ene maal omdat hij met de Waalse Sophie Pécriot in bed was gedoken en met haar een kleine Daems had gefabriceerd. Het andere "heuglijk evenement" was het interview met een Vlaams weekblaadje (als ik me niet vergis was het Dag Allemaal) waarin hij zich liet fotograferen, languit liggend op de trappen van zijn kitscherige villa en ondertussen kritiek spuiend op de sociale zekerheid. |
De groenestroomcertificaten worden in wallonië wel een heel stuk minder betaald.
Daartegenover waren de subsidies wel groter. |
Ook zijn liefdesescapdes met een PS-ster leverde leuke fotos op.
Voor de rest is het soms Rik, dan weer Henrdrik. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Idd met de verkeersboetes. Vlaamse kiezer: Vlaamse politici lieten die zee van flitspalen plaatsen. Vlaamse politici kozen om exuberante subsidies te geven voor het plaatsen van zonnepanelen. Vlaamse politici waren (of zouden dat moeten zijn) bij het nemen van die beslissingen op de hoogte van de federale regelgeving dienaangaande. Wie moet je gedenken in uw stemhokje? |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij hoort dat onder de noemer : volksbedrog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NVA krijgt de laatste tijd veel hulp: kleine De Clerck is vandaag ook felle campagne aan het voeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet te geloven he ;-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit kwam meestal voor in de jaren 30. Meerbepaald door bruinhemden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be