![]() |
Eindstrijd ingezet?
Zo te zien doet de koning openlijk aan partijpolitiek.
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...ter-05-05-2011 |
Vive la république! , om maar iets te zeggen.
:-D |
Citaat:
|
Super super democratisch.
En ik ben de enige niet die daar zo over denkt !! Mijn eerste medestanders hierbij zijn .... de loslippige politiekers. |
Vermits we als burger allemaal onze privacy hebben moeten opgeven, is het ook normaal dat het paleis daar niet aan ontsnapt!!
|
|
Citaat:
Tienerzwangerschappen is een probleem in Belgie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet meer naar de koning dus, we hebben daar niets te zoeken. Niet dat we daar ooit iets te zoeken hadden, en niet dat de koning ooit objectief was, maar ok, nu is het openbaar. Geen gezever meer. |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste verontwaardiging die de meesten (notable Yves De Smet) konden opbrengen ging over hoe erg het toch wel is dat het colloque singulier werd doorbroken. Als die man zich niet aan zijn grondwettelijke rol kan houden, dan is het de plicht van de politici om dat in de media te verspreiden. |
Komt dit nog goed?
|
Citaat:
|
En de franstaligen zijn zeeeeeeeer verontwaardigd!!! Lees: bang dat hun gekonkelfoes met de koning nu toch openlijk aan het licht komt. De vermoedens , bijna zekerheden, waren al lang aanwezig!!
|
Voor mij is het overleven van België enkel aanvaardbaar als men het BROV invoert, directe democratie invoert, alle gendelwetten en alarmbellen verbrandt en Albert en de rest van die inteeltbende op een boot zet.
|
Citaat:
Ik verheug me al op koning Filip. Zalig zijn de armen van geest :cheer: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be