Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
(Bericht 5444838)
Om te zorgen dat mensen die reageren niet geconfronteerd worden met een compleet ander bericht later?
Of om te zorgen dat je hier maar kan klagen over slechts 1 melding over een dwarsliggende truck op de snelweg of een vrachtwagen die zijn lading heeft verloren. De meeste mensen hebben immers een radio in de wagen en zijn nogal blij als ze weten dat ze aan een seniele spookrijder zijn kunnen ontsnappen door zo'n fait divers berichtje.
Of wou je soms een post 8 maanden open houden? Je neiging om je eigen topics steeds weer naar boven te halen, ook al zijn ze 4 jaar oud, doet me dat vermoeden.
Beste eno2, je kan gratis blogs maken met posts die je kan aanpassen en dergelijke.
mvg,
Jazeker
|
Ik sla even je gebrukelijke innuendeo en geëtter over om naar de kern van de zaak te gaan, neem me niet kwalijk.
Er zijn mensen op forum die uitgesponnen discussies houden met samengestelde postings en kwoots en die moeten niet belemmerd worden door een te korte edit-limiet.
Dat gaat immers grondige discussie tegen
het alternatief is dan een lange posting in vele deelpostings posten
Kan dat de bedoeling zijn?
Laat de edit-limiet verdubbelen. Een uur, zeg maar.
Dat geeft ook heethoofden meer afkoeltijd.
Er zijn ook ouderen die niet meer zo rap zijn.
Posts in eenhalf uur, enquêtes in vijf minuten, met zet ons hier onder onaangename tijdsdruk.
|