Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Koning beslist over ALLES (https://forum.politics.be/showthread.php?t=154877)

Pin en Puk 6 mei 2011 17:04

Koning beslist over ALLES

Nu is wel degelijk bewezen dan Belgie een schijn democratie is.
Misschien kan je je afvragen, wat is eigenlijk het verschil met Lybie enz ....

Tot spijt van de bende van van Ymerseel en Alberke II , zijn er gesprekken uitgelekt en een zéér belangrijke is dat de Koning zelf met klem niet wil dat er nieuwe verkiezingen komen.

Wat zijn hierover de rechten van de Koning der Belgen ?
iK DACHT NIETS.

Anderzijds kan men zich de vraag stellen - Wat zijn onze verkozene nog waard ?

Als je via een boek moet vernemen dat Albert het voor het zeggen heeft en dat ALLE parlementairen slippendragers zijn van het Koningshuis (behalve het VB) vraag ik mij af, in welk land leven wij ?

Hierdoor kan men ook opmaken, dat er normaal al nieuwe verkiezingen hadden moeten komen.
Alle parlementen beliegen nu de bevolking en Albert is nu wel degelijk de verantwoordelijke over eventuele komend rampzaligheden in ons land

Salvadorii 6 mei 2011 17:32

NEWSFLASH: King Leopold starts humanitarian effort in the Congo to protect natives!

eno2 6 mei 2011 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5444960)
NEWSFLASH: King Leopold starts humanitarian effort in the Congo to protect natives!

ppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffff

eno2 6 mei 2011 17:43

Zodra we een regering hebben moet de koning in mootjes gehakt worden

Salvadorii 6 mei 2011 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5444971)
Zodra we een regering hebben moet de koning in mootjes gehakt worden

We dumpen hem in den broesse en als hij niet genoeg rubber verzamelt, handje afkappen ;-)

pibo® 6 mei 2011 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5445000)
We dumpen hem in den broesse en als hij niet genoeg rubber verzamelt, handje afkappen ;-)

niks van , uitleveren aan den amerikaan ..... dieje dropt hem wel ergens op zee naast bin laden :lol:

Salvadorii 6 mei 2011 21:08

Trouwens verdient Edelfret geen nieuwe titel dat beter overeenstemt met zijn ambities en zelfbeeld? Kaiser Edelfret klinkt wel vind ik.

Txiki 6 mei 2011 22:32

de koning mag morgen komen beslissen welke onderbroek ik moet aandoen. heeft dieje schoon kleindochters eigenlijk?

rookie 7 mei 2011 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5444896)
...
Anderzijds kan men zich de vraag stellen - Wat zijn onze verkozene nog waard ?

Als je via een boek moet vernemen dat Albert het voor het zeggen heeft en dat ALLE parlementairen slippendragers zijn van het Koningshuis (behalve het VB) vraag ik mij af, in welk land leven wij ?......

reden temeer om allemaal op het VB te stemmen :lol:

Pin en Puk 7 mei 2011 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rookie (Bericht 5445670)
reden temeer om allemaal op het VB te stemmen :lol:

Als het waar is, moet dat ook maar eens gezegd worden

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be