![]() |
Kans op definitieve afrekening met Al-Qaeda?
De informatie die wordt gevonden op de computers van Bin Laden zou het hele netwerk van Al-Qaeda kunnen blootleggen. Duidelijk is al dat Osama veel meer zeggenschap had over de activiteiten van Al-Qaeda dan werd aangenomen.
Citaat:
|
Ongetwijfeld zal de info die de VS verzameld hebben bij deze operatie hen toelaten om efficiënter op te treden tegen bepaalde Al Qaeda doelen. Maar het valt sterk te betwijfelen dat Al Qaeda zo strak georganiseerd is dat men met deze info het hele netwerk zal kunnen oprollen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wel vraag ik mij af hoeveel personen in het kader van de strijd tegen Al-Qaeda door de VS heimelijk zijn gevangen genomen en hoeveel er zijn doodgemarteld of naderhand uit de weg zijn geruimd. Want de VS heeft jarenlang opgepakte moslimstrijders in geheime gevangenissen in het buitenland opgesloten en ondervraagd. Bijvoorbeeld in Egypte en Syrië (!?). Aangezien de VS deze handelwijze gerechtvaardigd acht zouden de feiten een keer op tafel moeten komen. Ik neem aan dat prominente figuren van Al-Qaeda niet gemakkelijk in het geheim gevangen genomen kunnen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Linkje van? |
Citaat:
|
Citaat:
Deze persoon argumenteert niet. |
Citaat:
Neen, u mag niet verwachten van uw politieke tegenstanders dat ze naïef zijn. Amerika deed vanuit haar perspectief het enige juiste: Pakistan niet om toestemming vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omgekeerde bewijslast? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be