Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Geen vrouwen toegelaten in Situation Room (https://forum.politics.be/showthread.php?t=154959)

Quorn 9 mei 2011 14:05

Geen vrouwen toegelaten in Situation Room

Middeleeuwen ook in Israel

Citaat:

De strikt religieuze krant Di Tzeitung, vermijdt steeds het weergeven van vrouwen op foto’s, vermoedelijk omdat dit seksueel aanstootgevend is. Volgens waarnemers is er ook een andere reden: Het zou niet passen binnen de ideologie van de lezers om vrouwen te tonen die een machtsfunctie bekleden.

En het is dus door een combinatie van beide redenen dat Hillary Clinton niet te zien is op de foto. Naast minister van Buitenlandse Zaken Clinton ontbreekt ook nog een andere vrouw op de foto. Helemaal achteraan op de foto valt de afwezigheid op van Audrey Tomason, een personeelslid van de Nationale Veiligheidsraad.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw..._SituationROom

harriechristus 9 mei 2011 16:50

harriechristus is ook niet welkom, dus zo bijzonder is dat niet.....:cry:

Quorn 9 mei 2011 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 5448760)
harriechristus is ook niet welkom, dus zo bijzonder is dat niet.....:cry:

U laten piemelectomyseren?

harriechristus 9 mei 2011 17:28

En dat met zoveel vrouwen? Geen denken aan: die allen hebben grote hunkering naar de heilige geest...:lol:

Bovenbuur 9 mei 2011 17:29

Harry is eigenlijk een adviseur van Obama maar wordt uit de foto's geshopt?

En ik maar denken dat alleen die drie hoeren, Osama's lijk en een stel gevangenen uit de officiele foto verwijderd waren (plus wat er op di beeldschermen stnd natuurlijk).

Bovenbuur 9 mei 2011 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 5448860)
En dat met zoveel vrouwen? Geen denken aan: die allen hebben grote hunkering naar de heilige geest...:lol:

Deze geest?

harriechristus 9 mei 2011 17:43

Obama begrijpt mijn atoomtheorie nog niet helemaal, vandaar.

Ik wil nog niet met hem op de foto.

"Domme neger!", wilde ik nog zeggen, maar hield me bij tijds in, want dat mag niet meer in Amerika.

:lol:

harriechristus 9 mei 2011 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5448866)

die zit in de fles.....:lol:......neen: Hij moet eruit.......:angel::angel::angel:

Supe®Staaf 9 mei 2011 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 5448885)
Obama begrijpt mijn atoomtheorie nog niet helemaal, vandaar.

Ik loop met Obama's visie en beleid absoluut niet hoog op, maar dit kan ik hem niet kwalijk nemen.

harriechristus 9 mei 2011 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 5448933)
Ik loop met Obama's visie en beleid absoluut niet hoog op, maar dit kan ik hem niet kwalijk nemen.

Ik zal het jou ook niet kwalijk nemen....;-)

Rael 13 mei 2011 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 5448933)

Ik geloof echter dat Obama niet slecht is voor de VS (in elk geval beter dan een kortzichtige, uiterst-rechtse, en (misschien minder belangrijk, maar toch) domme Sarah Palin en andere right-wing'ers), maar ik geloof niet dat dit enkel zijn initiatief is.
Berichten spreken over een zeer lange undercover-operatie om een Osama-getrouwe te kunnen volgen. Deze operatie is militair gestart lang voor Obama president werd.

Overigens vind ik het best wel spijtig dat ze Osama hebben vermoord, want ik kan me inbeelden dat hij, levend, meer waard was voor de strijd tegen het terrorisme.
Let wel, ik zou toch enig voorbehoud willen aantekenen bij de term terrorisme, je kan Al Quaida moeilijk een liefdadigheidsvereniging noemen, voor die "bende" is te term weldegelijk van toepassing, maar het terrorisme-etiket wordt niet altijd oordeelkundig geplakt, vrees ik.

Dat Osama vermoord is, is dan weer voer voor conspiracy-theorie-aanhangers. En je kan ze moeilijk ongelijk geven dat er misschien toch een reukje aanhangt.

Meer dan 10 jaar las ik een verslag van een journalist over Paul Wolfowitz (later Deputy Secretary of Defense onder de G.W.Bush administratie). Aangaande de tanende populariteit en aanzicht van de VS in de rest van de wereld, had die als aanbeveling dat de VS dringend in een "large theater war" moest verzeild geraken, liefst niet te dichtbij. Niet lang daarna waren er de invallen in Irak (al twijfel ik of dat artikel dateert van voor de inval van vader Bush in Irak), en nog belangrijker : 9/11 en de oorlog tegen het terrorisme/as van het kwaad. Nogal toevallig overigens, zeker als je weet dat Osama ooit nog met de CIA samenwerkte.

Dude87 16 mei 2011 14:27

Antisemitische vrouwen = strafbaar
Seksistische joden = niet strafbaar(?)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be