Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Milquet zot geworden: cDH wil bordeelbezoek strafbaar maken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=154986)

De schoofzak 10 mei 2011 08:20

Milquet zot geworden: cDH wil bordeelbezoek strafbaar maken

Geloof je me niet ? : http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110510_025

Zal het beter gaan als zulke dingen volledig ondergronds gebeuren ??
Amaaaai !!

omaplop 10 mei 2011 08:56

Ach Milquet, wat zal ze nog allemaal uitkramen?? Een beetje zoals Gennez, he, hoe meer ze zegt, des te minder kiezers!!

jammer dat de vrouwen het zo slecht doen !! Ze maken zich belachelijk ! Zou politiek op hoog niveau dan toch niet weggelegd zijn voor vrouwen?( op andere niveaus presteren ze veelal beter dan mannen)

Cynara Cardunculus 10 mei 2011 08:59

Blijkbaar kunnen volgens Milquet vrouwen geen "diensten" verkopen

Citaat:

In dat plan worden enkele cdH-standpunten bevestigd, ondermeer dat het lichaam geen koopwaar is en dat prostitutie geen "normaal beroep" genoemd kan worden. Prostitutie veronderstelt volgens het cdH "ongelijke verhoudingen tussen mannen en vrouwen".
Hoe zit het met de verplichte aankoopprijs voor islamitische bruiden? Gaat ze dat ook aanpakken?

Bollywood 10 mei 2011 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 5449577)
Ach Milquet, wat zal ze nog allemaal uitkramen?? Een beetje zoals Gennez, he, hoe meer ze zegt, des te minder kiezers!!

jammer dat de vrouwen het zo slecht doen !! Ze maken zich belachelijk ! Zou politiek op hoog niveau dan toch niet weggelegd zijn voor vrouwen?( op andere niveaus presteren ze veelal beter dan mannen)

Tja zulke zaken kun je tegenkomen wanneer quiota belangrijker worden dan inhoud...

hurricane 10 mei 2011 09:06

De verkleutering van dit land gaat naar het absurde toe.
En weet je wat het ergst is ? Wij laten dit alles maar betijen.

alfa16vjtd 10 mei 2011 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5449544)

Amaaaai !!

Ik denk dat haar man af en toe van de diensten gebruik maakt van zo een dame ;)
Je zou echter voor minder als je vrouw altijd NON zegt.

C uit W 10 mei 2011 09:19

Politiek is net een vorm van prostitutie, zeker vandaag.

Txiki 10 mei 2011 09:21

Waarschijnlijk hoopt ze zo haar man te kloten. 8-)

fonne 10 mei 2011 09:29

Citaat:

Amaaaai !!

mmm, mijn sympathie voor haar stijgt meteen een factor 1000. In Zweden bestaat er trouwens zo een wet. Waarom zou prostitutie strafbaar zijn, maar het gebruik ervan niet? Het zijn toch de mannen die misbruik maken van de positie van uitgebuite vrouwen?

kameleon 10 mei 2011 09:31

Prostituees zouden als het ware een pasje, een soort van erkenning moeten krijgen waarbij een commissie beslist wie een vergunning krijgt en wie niet.
Maar we weten allemaal dat dit niet werkt in een apenland.

SDG 10 mei 2011 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5449615)
mmm, mijn sympathie voor haar stijgt meteen een factor 1000. In Zweden bestaat er trouwens zo een wet. Waarom zou prostitutie strafbaar zijn, maar het gebruik ervan niet? Het zijn toch de mannen die misbruik maken van de positie van uitgebuite vrouwen?

Commentaar bij het krantenartikel:

Citaat:

In Zweden is de prostitutie gehalveerd, sinds bordeelbezoekers er bestraft worden.' Inderdaad, en 75% van de mannelijke Zweedse bevolking gaat tot 4 maal per jaar voor een maand naar Thailand
Misschien wat karikaturaal, maar het geeft simpelweg aan tot wat het leidt: het probleem wordt er gewoon mee verplaatst.

De schoofzak 10 mei 2011 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5449615)

Prostitutie is in B. niet strafbaar.
Grof gezegd, is alleen uitbuiting van prostitutie strafbaar.

Check maar eens op de Wiki.

filosoof 10 mei 2011 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5449580)
Blijkbaar kunnen volgens Milquet vrouwen geen "diensten" verkopen

Hoe zit het met de verplichte aankoopprijs voor islamitische bruiden? Gaat ze dat ook aanpakken?

Daar hedde circe, Cochinillo, Cynara C. weer met haar obsessie...:-P

Cynara Cardunculus 10 mei 2011 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5449633)
Daar hedde circe, Cochinillo, Cynara C. weer met haar obsessie...:-P

kan jij me dan het verschil even duidelijk maken? Prijs per uur of prijs voor de volledige verkoop? Het tijdelijke huwelijk: prijs per periode.

Vrouwenhandel of vrouwenverhandeling: you tell me.

fox 10 mei 2011 10:03

Lol, Mevrouw Milquet is extreem voorstander van het opengrenzenbeleid en gaat dan het probleem van mensenhandel afschuiven op de prostitutie. Wat een spreidstand alweer van Madam non.

Trouwens, dat Zweden het hoogste aantal verkrachtingen heeft binnen de EU, dat vertelt Mevrouw Milquet er dan weer niet bij. Dat die stijging er vooral gekomen is in de laatste 10 jaar ook niet.

vlijmscherp 10 mei 2011 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5449641)
kan jij me dan het verschil even duidelijk maken? Prijs per uur of prijs voor de volledige verkoop? Het tijdelijke huwelijk: prijs per periode.

jep, een obsessie.

Fieseler 10 mei 2011 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5449608)
Waarschijnlijk hoopt ze zo haar man te kloten. 8-)

:rofl:

fox 10 mei 2011 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5449641)

Kan je even on topic blijven? Er zijn genoeg topics op dit forum waar je je obsessie kan botvieren.

Fieseler 10 mei 2011 10:23

Citaat:

Amaaaai !!

Miquet is zelf een politieke hoer...afschaffen die pathetische CDH-prostitué.

Maar wat mij het meeste stoorde was de journaille"hoer" die schrijft: "de christendemocraten" van de CDH...8O

Centre Democrate HUMANISTE...

SDG 10 mei 2011 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5449645)
Lol, Mevrouw Milquet is extreem voorstander van het opengrenzenbeleid en gaat dan het probleem van mensenhandel afschuiven op de prostitutie. Wat een spreidstand alweer van Madam non.

Trouwens, dat Zweden het hoogste aantal verkrachtingen heeft binnen de EU, dat vertelt Mevrouw Milquet er dan weer niet bij. Dat die stijging er vooral gekomen is in de laatste 10 jaar ook niet.

In het geval van België, waar de afstand tot het buitenland nergens onoverkomelijk is, zal het waarschijnlijk gewoon leiden tot een forse toename van het aantal bars en bordelen in gemeenten net over de grens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be