![]() |
Milquet zot geworden: cDH wil bordeelbezoek strafbaar maken
Geloof je me niet ? : http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110510_025
Zal het beter gaan als zulke dingen volledig ondergronds gebeuren ?? Amaaaai !! |
Ach Milquet, wat zal ze nog allemaal uitkramen?? Een beetje zoals Gennez, he, hoe meer ze zegt, des te minder kiezers!!
jammer dat de vrouwen het zo slecht doen !! Ze maken zich belachelijk ! Zou politiek op hoog niveau dan toch niet weggelegd zijn voor vrouwen?( op andere niveaus presteren ze veelal beter dan mannen) |
Blijkbaar kunnen volgens Milquet vrouwen geen "diensten" verkopen
Citaat:
|
Citaat:
|
De verkleutering van dit land gaat naar het absurde toe.
En weet je wat het ergst is ? Wij laten dit alles maar betijen. |
Citaat:
Je zou echter voor minder als je vrouw altijd NON zegt. |
Politiek is net een vorm van prostitutie, zeker vandaag.
|
Waarschijnlijk hoopt ze zo haar man te kloten. 8-)
|
Citaat:
|
Prostituees zouden als het ware een pasje, een soort van erkenning moeten krijgen waarbij een commissie beslist wie een vergunning krijgt en wie niet.
Maar we weten allemaal dat dit niet werkt in een apenland. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Grof gezegd, is alleen uitbuiting van prostitutie strafbaar. Check maar eens op de Wiki. |
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwenhandel of vrouwenverhandeling: you tell me. |
Lol, Mevrouw Milquet is extreem voorstander van het opengrenzenbeleid en gaat dan het probleem van mensenhandel afschuiven op de prostitutie. Wat een spreidstand alweer van Madam non.
Trouwens, dat Zweden het hoogste aantal verkrachtingen heeft binnen de EU, dat vertelt Mevrouw Milquet er dan weer niet bij. Dat die stijging er vooral gekomen is in de laatste 10 jaar ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan je even on topic blijven? Er zijn genoeg topics op dit forum waar je je obsessie kan botvieren. |
Citaat:
Maar wat mij het meeste stoorde was de journaille"hoer" die schrijft: "de christendemocraten" van de CDH...8O Centre Democrate HUMANISTE... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be