![]() |
Volgens La Libre moet Wouter Beke voortdoen
Vandaag in La Libre:
Citaat:
Verderop in hetzelfde artikel: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen spelen de verrotters verder hun spel: een Vlaming maakt een nota, die wordt afgekeurd, een andere Vlaming doet daar de helft af en dat wordt afgekeurd, en nog een andere Vlaming doet daar dan weer de helft af, maar het wordt nog eens afgekeurd. Een ding doen die verrotters zelf nooit, en dat is ook maar het kleinste beetje verantwoordelijkheid nemen voor de inhoud. Het zou me ten zeerste verbazen indien Elio di Rupo nu plots het heft in handen zou gaan nemen. In ieder geval gaat er nu niets gebeuren tot de begroting finaal wordt goedgekeurd in het parlement. En dan kunnen we lekker op zomervakantie tot 15 Oktober. |
Citaat:
In hoeverre gaat de koning hier rekening mee houden? Di Rupo als verduidelijker? Is er leven na Wouter Beke |
Zolang de 'Vlaamse' media het 'spel' blijven meespelen, zullen de Franstalige politici het spel (blijven) bepalen...
|
beke gaat naar de koning deze middag om zijn eindverslag af te geven
|
Citaat:
|
R E K K E N ! !
|
Citaat:
|
hij zal wel aanvaarden hoor, alleen zal het een dag of vier duren eer hij iemand nieuw aanduidt. Dan geraken we zonder problemen over volgende week donderdag en overzomeren we
|
uit le swaar:
"Le négociateur royal soumettra le rapport définitif de sa mission au Roi, ce jeudi, �* 11h30. Selon nos informations, il y aura ensuite un tour de consultations" Zie je wel: rekken tot volgende week donderdag. |
Is donderdag dan zo een kanteldag?
Wie is er altijd tegen "deadlines"? Is het niet crimineel te gaan overzomeren terwijl er zo veel hervormingen dringend nodig zijn om onze welvaart iets of wat veilig te stellen. Enfin, de koning beslist in deze nepdemocratie. |
Citaat:
Later kan in theorie ook nog, maar dat gaan ze nooit willen. Dus tenzij dat de boel nog in een plooi valt voor volgende week donderdag, gaan ze rustig niets doen een hele zomer en hopen dat n-va haar boel pakt en gedegouteerd vertrekt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Herverkiezingen in de buurt van de eerste verjaardag, is reeds zo'n schandelijke flater die alleen in een onland kan gebeuren;
maar als ze overzomeren, en de herverkiezingen gebeuren na een jaar én drie maanden ... dan is dat nog zoveel keren erger. Mij niet gelaten dat ze overzomeren. |
Citaat:
Volgens mij is er 95% kans op overzomeren, maar laat mij toch die 5% koesteren ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
CD&V pusht dat De Wever aan zet moet komen. Dat zal elio niet graag zien gebeuren, ik deste meer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be