Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   70-puntenprogramma Vlaams Blok (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15508)

SeaSquid 6 juni 2004 15:59

Ik hoopte dat er hier wel iemand zou zijn die me een link zou kunnen geven naar het 70-puntenprogramma van het Vlaams Blok? Ik zoek er al weken tevergeefs naar. Op geen enkele VB website vind ik dit terug..

Weet iemand waar ik dit kan vinden (als het überhaupt al bestaat) op internet?

thePiano 6 juni 2004 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid
Ik hoopte dat er hier wel iemand zou zijn die me een link zou kunnen geven naar het 70-puntenprogramma van het Vlaams Blok? Ik zoek er al weken tevergeefs naar. Op geen enkele VB website vind ik dit terug..

Je kan het op mijn webstek terugvinden, ik heb niet weggemoffeld wat nog altijd bestaat in de geesten.

Naam website: Baron Jean de Sélys-Longchamps
Webadres: http://users.pandora.be/amarcord/selys/

de metser 6 juni 2004 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Je kan het op mijn webstek terugvinden, ik heb niet weggemoffeld wat nog altijd bestaat in de geesten.

Heel juist Piano!

Zelfs Vlaams Blokker Anke Van dermeersch beaamt dit op dit eigenste forum: "Destijds had het 70 punten plan zijn verdienste en niet allerminst omdat het eindelijk de discussie over het vreemdelingenbeleid opende.
Het 70 punten plan is echter naar de prullenmand verwezen... wij wijzigen van koers maar het einddoel van de reis blijft hetzelfde."

thePiano 6 juni 2004 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Citaat:

Heel juist Piano!

Zelfs Vlaams Blokker Anke Van dermeersch beaamt dit op dit eigenste forum: "Destijds had het 70 punten plan zijn verdienste en niet allerminst omdat het eindelijk de discussie over het vreemdelingenbeleid opende.
Het 70 punten plan is echter naar de prullenmand verwezen... wij wijzigen van koers maar het einddoel van de reis blijft hetzelfde."

Exact metser, uw mortel getuigt van prima kwaliteit!

Of zoals FDW het over zijn 70-puntenplan uitdrukte, daags na het zgn 'opbergen' ervan: "We hebben in dit verband inderdaad een bocht genomen, maar dan wel een bocht van 360 graden."

Het discours werd 'aangepast' maar het doel blijft hetzelfde.

Bob 6 juni 2004 16:23

Citaat:

En dit doel is een onafhankelijk vlaanderen ?

thePiano 6 juni 2004 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Citaat:

Nee, Bloed & Bodem theorieën. Op mijn website kan je lezen hoe dat scenario een practische invulling heeft gekregen een tijd geleden.

Het Blok heeft niks met Vlaanderen of 'de' Vlamingen te maken. Want ik ben ook een Vlaming en mij willen ze ook doen oprotten en monddood maken omdat ik een andere maatschappijvisie vertegenwoordig.

Don Quichote 6 juni 2004 16:39

Het VB is een zeer interessant verschijnsel.
Een logisch verschijnsel.
M.i. een nuttig verschijnsel.

Je hebt in een massa mensen ,verscheidene maatschappij-visies.

Bob 6 juni 2004 16:45

Citaat:

Het Blok heeft niks met Vlaanderen of 'de' Vlamingen te maken. Want ik ben ook een Vlaming en mij willen ze ook doen oprotten en monddood maken omdat ik een andere maatschappijvisie vertegenwoordig.

Wel, als ge een onafhankelijk vlaanderen nastreefde, wat ik betwijfel, zou ik u misschien nog geloven.

de metser 6 juni 2004 17:00

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob

Nee, Bloed & Bodem theorieën. Op mijn website kan je lezen hoe dat scenario een practische invulling heeft gekregen een tijd geleden.

Mondood maken of u doen oprotten zit er dik in. 8O Maar ontkennen dat jij een Vlaming bent gaat voor het Vlaams Blok iets te ver. Vlaming zijn* zit volgens het Blok in de genen hé Piano. :!:
Je kan wel een slechte Vlaming zijn, maar je kan het niet ontkennen. :wink:

*(behalve Vlaamse homo's dat zijn een soort dieren die je kan trainen)

thePiano 6 juni 2004 17:13

Citaat:

Citaat:

Mondood maken of u doen oprotten zit er dik in. 8O Maar ontkennen dat jij een Vlaming bent gaat voor het Vlaams Blok iets te ver. Vlaming zijn* zit volgens het Blok in de genen hé Piano. :!:

Hoezo metser? Denk jij dat in een Vlaanderen onder het leiderschap van Den Leider FDW nog plaats is voor een slechte Vlaming zoals ik? Ik, een verrader van het eigen volk, een nestbevuiler (gehuwd met allochtone) en last but not least: lid van de vakbond en van de SP.a?

Heb ik me verkeerd 'aangepast'? Leef ik nu niet meer als Vlaming onder de Vlamingen?

Ik kijk uit naar je antwoord metser! ;)

SeaSquid 6 juni 2004 18:16

The Piano,

Thanks, ik heb het gevonden.

Interessante webstek, BTW.

The Agitator 6 juni 2004 18:35

Citaat:

U bent toch gek? 8O

thePiano 6 juni 2004 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Agitator
Citaat:

U bent toch gek? 8O

Ik denk dat SeaSquid gewoon naar objectieve informatie zocht en niet naar die voorgekauwde afgekloven troep die je op de traditionele Vlaams-nationale websites terugvind. Maar jou, als universitair, zal dit maar matig interesseren, jij weet immers alles :mrgreen:

Chucky 6 juni 2004 18:42

Citaat:

Citaat:

U bent toch gek? 8O

8) Ik zie alleszins, het nut niet , dit nog aan jou te vragen 8)

de metser 6 juni 2004 18:58

Citaat:

Citaat:

Hoezo metser? Denk jij dat in een Vlaanderen onder het leiderschap van Den Leider FDW nog plaats is voor een slechte Vlaming zoals ik? Ik, een verrader van het eigen volk, een nestbevuiler (gehuwd met allochtone) en last but not least: lid van de vakbond en van de SP.a?

Heb ik me verkeerd 'aangepast'? Leef ik nu niet meer als Vlaming onder de Vlamingen?

Ik kijk uit naar je antwoord metser! ;)

Het zal in uw geval moeilijk zijn natuurlijk :lol: . Jij bent immers een V.V.V.N. 8) ( vieze vuile Vlaamse nestbevuiler).
Dewinter Philipe lacht daar niet mee (tenzij hij Peter van bepaalde kinderen is)

Enfin, genetisch gezien is er voor u meer dan hoop. Dewinter schreef immers in : Baas in eigen land. Over identiteit, culturele eigenheid en nationaliteit, Uitgeverij Egmont, Brussel, 2000, p. 73-74.
“Een Vlaming die zich bekeerde tot het Boeddhisme zou zich kunnen afvragen of hij wel een Vlaming is, aangezien hij zich niet zal terugvinden in verschillende aspecten van onze Europese beschaving. Desalniettemin berust zijn bekering op een vrije keuze, die in feite eigen is aan onze tradities. Bovendien kan hij zijn genetische afkomst, zijn Vlaamse opvoeding en waarden en normen die hij zich - soms
onbewust - eigen heeft gemaakt, onmogelijk verloochenen.”

Gij zult dus wegens landverraad in de gevangenis belanden Piano, maar wél in den Vlaemschen vleugel. Ge krijgt dan slaag ipv slaag :? :!:

The Agitator 6 juni 2004 18:59

Citaat:

Citaat:

U bent toch gek? 8O

Ik denk dat SeaSquid gewoon naar objectieve informatie zocht en niet naar die voorgekauwde afgekloven troep die je op de traditionele Vlaams-nationale websites terugvind. Maar jou, als universitair, zal dit maar matig interesseren, jij weet immers alles :mrgreen:

Indien je die site objectief durft te noemen, heb je volgens mij te lang onder de blakende zon in de Kibbutz gewerkt. :roll:

thePiano 6 juni 2004 19:03

Citaat:

Citaat:

Indien je die site objectief durft te noemen, heb je volgens mij te lang onder de blakende zon in de Kibbutz gewerkt. :roll:

Tjah, als ik al die vl. nationalistische websites bekijk, kan ik alleen maar chronische Alzheimer aantreffen, en dan vooral wat de collaboratieperiode betreft.

fernand 6 juni 2004 19:47

Citaat:

Citaat:

Tjah, als ik al die vl. nationalistische websites bekijk, kan ik alleen maar chronische Alzheimer aantreffen, en dan vooral wat de collaboratieperiode betreft.

Staat uwen papa door ook niet bij :?: :lol:

thePiano 6 juni 2004 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:

Staat uwen papa door ook niet bij :?: :lol:

Nee, want mijn papa was noch een collaborateur noch een nazi en heeft noch bij de Nieuwe Orde tijdens WOII geweest en nooit gemiliteerd tijdens WOII. Maar als jij denkt het beter te weten moet je dat wel aantonen anders is het gewoon pianobashing, noem het maar een typisch Bloks potje pesterijen, door middel van laster, leugens en zever.

VL Nationalist 6 juni 2004 21:35

Citaat:

Citaat:

Jezus Christus, zo een hoop subjectieve uit-de-context-gerukte nonsens en oude koeien heb ik nog nooit gezien! U hebt duidelijk tijd te veel, misschien een nieuwe hobby zoeken? Misschien straathoekwerker in pakweg Antwerpen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be