![]() |
Groot verlies voor de politiek in Vlaanderen
Citaat:
:cry: :cry: :cry: |
Het is allemaal relatief natuurlijk :-P
|
Ik heb het gisteren al gezegd: Groen! staat mijlenver weg van mij, maar het is de enige linkse partij die nog geloofwaardig is. Vond Vera Dua wel een goede politica.
|
Ik stem niet voor Groen!, maar het is een linkse partij die nog geloofwaardig is. Dat kan van de SP-A niet gezegd worden. Populistische taal spuien in de kranten over de bonussen maar ze keuren het zelf allemaal goed.
|
Citaat:
|
Zo groot was die nu toch ook ni...
|
Citaat:
Groot verschil met gedrochten als SP.a |
Good riddance.
|
Citaat:
|
Groen is wel geloofwaardig maar hun geitenwollensokkenprogramma slaat nergens op. Dat is de reden waarom groen altijd weer met die kiesdrempel flirt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn de enige partij in het parlement met een evenwichtig realistisch programma dat zowel oog heeft voor het milieu, het sociaal-economische, de werkmens, het communautaire,... |
Citaat:
Hoeveel van hun kiezers zouden weten dat Groen! zich vierkant verzet tegen een BTW verlaging op de energieprijzen? Nochtans de laatse tijd heel actueel, de energieprijzen die de pan uit swingen. |
Arme Vera Dua.
Allez, toen ze begon toch, nu is ze miljonair ondertussen. |
Citaat:
|
ik kan ze niet langer dan 32 seconden aanhoren
het mens krijgt nu een vetbetaalde post toegeworpen waar ze geen vervelende kiezers voor nodig heeft, zoals osama geysels daar heeft ze altijd van gedroomd |
Citaat:
|
als minister van mest heeft ze een onuitwisbare stempel gedrukt
|
Ik merk hier wel wat haat; maar enige (fatsoenlijke) argumentatie kan er niet vanaf.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be