![]() |
Zou BLOSO best niet starten plannen van “ de gordel 2011”?
Zou BLOSO best niet starten plannen van “ de gordel 2011”?
Even zag het naar uit,dat in september 2010, BLOSO zijn laatste “gordel” had ingericht. Maar BHV is niet gesplitst. Nog 10 weken en de parlementairen gaan in verlof. Zou BLOSO best niet beginnen denken om “de gordel 2011” te plannen? ’t Zou nog meer politiek geladen zijn als al de vorige jaren. |
"Binnenland", eerder vrees ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan toch nooit kwaad dat 1 Brussel erop gewezen wordt via dit 'sportieve familie-event' - kuch - dat het helemaal ge-enclaveerd is in Vlaanderen 2 de Rand rond Brussel 'Vlaams' is. Net zoals het geo-politiek inzicht vd Vlaamse burger en zijn verkozen Vlaamse politici ronduit minabel genoemd mag worden, even zo is diens inschatting van symboliek . Die Gordel, dat stéékt bij Francofonia. |
Kunnen we gewoon het parlement niet in brand gaan steken. als we met duizenden brandbommen gooien kunnen ze ons niet allemaal in de bak steken. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
:mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eureka ! Ik vroeg me al af waarom het niveau de laatste jaren aan het dalen was. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allez, volgen de Walen zou dit de Kemmelberg moeten worden. De rand rond Brussel is Vlaams. Volgens de Walen zou dit Brussels ( Franstalig ) moeten worden. En maar duimspijkers leggen als de Vlamingen in hun Vlaamse rand jaarlijks de gordel inrichten. Die Walen houden echt van België. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be